Marketing αλλαντικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας ΝΙΚΑΣ Α.Ε.

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2009 (EN)
Marketing αλλαντικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας ΝΙΚΑΣ Α.Ε.

Τσίρος, Αναστάσιος

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσδιορίσει βασικές αρχές του marketing μέσα από την εταιρεία NIKAS SA., οι αρχές αυτές θα προσδιοριστούν μέσα από κάποια στοιχεία. Αρχικά από το στρατηγικό πλαίσιο που δρα η εταιρεία. Σε αυτό το κομμάτι θα αναλυθούν: Το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας. Τα εξωτερικό περιβάλλον. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα και τις ευκαιρίες που μπορούν να παρουσιαστούν στο μέλλον. Θα προσδιοριστεί η αγοραστική συμπεριφορά της αγοράς.

Thesis
NonPeerReviewed

Αλλαντικά - Χρηματοοικονομική ανάλυση
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)