Marketing αλλαντικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας ΝΙΚΑΣ Α.Ε.

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Marketing αλλαντικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας ΝΙΚΑΣ Α.Ε.

Τσίρος, Αναστάσιος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2009

2009


Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσδιορίσει βασικές αρχές του marketing μέσα από την εταιρεία NIKAS SA., οι αρχές αυτές θα προσδιοριστούν μέσα από κάποια στοιχεία. Αρχικά από το στρατηγικό πλαίσιο που δρα η εταιρεία. Σε αυτό το κομμάτι θα αναλυθούν: Το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας. Τα εξωτερικό περιβάλλον. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα και τις ευκαιρίες που μπορούν να παρουσιαστούν στο μέλλον. Θα προσδιοριστεί η αγοραστική συμπεριφορά της αγοράς.

Α > Αλλαντικά - Χρηματοοικονομική ανάλυση
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Αλλαντικά - Χρηματοοικονομική ανάλυση
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Greek

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)