Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσδιορίσει βασικές αρχές του marketing μέσα από την εταιρεία NIKAS SA., οι αρχές αυτές θα προσδιοριστούν μέσα από κάποια στοιχεία.
Αρχικά από το στρατηγικό πλαίσιο που δρα η εταιρεία. Σε αυτό το κομμάτι θα αναλυθούν:
Το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας.
Τα εξωτερικό περιβάλλον.
Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα και τις ευκαιρίες που μπορούν να παρουσιαστούν στο μέλλον.
Θα προσδιοριστεί η αγοραστική συμπεριφορά της αγοράς.