Marketing αλλαντικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας ΝΙΚΑΣ Α.Ε.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Marketing αλλαντικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας ΝΙΚΑΣ Α.Ε.

Τσίρος, Αναστάσιος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2009

2009


Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσδιορίσει βασικές αρχές του marketing μέσα από την εταιρεία NIKAS SA., οι αρχές αυτές θα προσδιοριστούν μέσα από κάποια στοιχεία. Αρχικά από το στρατηγικό πλαίσιο που δρα η εταιρεία. Σε αυτό το κομμάτι θα αναλυθούν: Το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας. Τα εξωτερικό περιβάλλον. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα και τις ευκαιρίες που μπορούν να παρουσιαστούν στο μέλλον. Θα προσδιοριστεί η αγοραστική συμπεριφορά της αγοράς.

Α > Αλλαντικά - Χρηματοοικονομική ανάλυση
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Αλλαντικά - Χρηματοοικονομική ανάλυση
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.