Εικόνα καταστήματος: συγκριτική μελέτη δυο λιανεμπορικών καταστημάτων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εικόνα καταστήματος: συγκριτική μελέτη δυο λιανεμπορικών καταστημάτων

Πεκιαρίδη, Μαρίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018-01

2018-01


Η παρούσα εργασία αφορά την μελέτη και διερεύνηση της έννοιας της εικόνας καταστήματος. Aυτό επιτυγχάνεται μέσω της σύγκρισης της εικόνας δύο λιανεμπορικών καταστημάτων και συγκεκριμένα του Μασούτη και του Lidl. Οι στόχοι της έρευνας είναι να συγκριθούν τα δύο καταστήματα, να διευκρινιστεί η έννοια της εικόνας καταστήματος και οι έννοιες που την απαρτίζουν, να βρεθεί πως αυτή επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά, να μελετηθεί ο όρος καταναλωτική συμπεριφορά και οι παράγοντες που τoν επηρεάζουν. Επιπροσθέτως, στόχος είναι να ερευνηθεί αν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, η συχνότητα αγορών και το ποσό της δαπάνης των χρημάτων επηρεάζουν την εικόνα του καταστήματος. Η μέθοδος που θα χρησιμοποιηθεί για να γίνει η κατάλληλη προσέγγιση στο θέμα και να διεκπεραιωθεί η έρευνα είναι αρχικά η βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα γίνει συλλογή των απαραίτητων πληροφοριών σχετικά με την εικόνα. Αναλυτικά, θα διερευνηθεί η έννοια της εικόνας γενικά, η εικόνα καταστήματος και οι παράγοντες από τους οποίους απαρτίζεται, όπως και η αλληλεπίδραση της εικόνας με την καταναλωτική συμπεριφορά. Ακολουθεί, η διερεύνηση του θέματος με ερωτηματολόγιο με σκοπό να συγκριθούν τα δύο λιανεμπορικά καταστήματα και να βρεθεί ποια εικόνα υστερεί της άλλης. Αυτό θα πραγματοποιηθεί με την συγκέντρωση των απόψεων των καταναλωτών για τα καταστήματα που αφορά η έρευνα. Μετέπειτα θα εφαρμοστούν στατιστικές αναλύσεις, που θα δώσουν τα απαραίτητα αποτελέσματα για να μπορεί να γίνει η σύγκριση. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν μετά από την έρευνα και την επεξεργασία των δεδομένων που συλλέχθηκαν είναι πως υπάρχουν διαφορές μεταξύ της εικόνας των δύο καταστημάτων με βάση τις απόψεις των καταναλωτών. Γενικότερα, οι απόψεις των καταναλωτών ευνοούν περισσότερο το σουπερμάρκετ Μασούτης από το Lidl, όσον αφορά την εικόνα που έχουν. Όταν γίνεται αναφορά στην εικόνα καταστήματος εννοούνται κάποια χαρακτηριστικά που τη συνθέτουν όπως η ποιότητα των προϊόντων, οι τιμές και άλλα στοιχεία τα οποία θα αναλυθούν παρακάτω.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Καταναλωτική συμπεριφορά
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.