Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores
Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores
Σκοπός αυτής της μελέτης αποτελεί η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα την εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) και στην αναλαμβανόμενη αξία της μάρκας. Η ανάλυση των παραπάνω μοντέλων παρείχε υποστήριξη για την έρευνα πάνω στην πολυεθνική εταιρία ZARA –εξετάζοντας μόνο τους έλληνες καταναλωτές αυτής. Τα αποτελέσματα έδειξαν μια συσχέτιση μεταξύ της ΕΚΕ και της αξίας της μάρκας ZARA. Επίσης, μέσα από τα αποτελέσματα φαίνεται συγκεκριμένα από ποιες διαστάσεις της ΕΚΕ (οικονομική, νομική, ηθική και φιλανθρωπική) επηρεάζεται η αξία της μάρκας. Από το δείγμα της έρευνας απορρέει μια επισήμανση πως η ύπαρξη στατιστικά σημαντικής σχέσης έγκειται κυρίως στην φιλανθρωπική διάσταση των ενεργειών ΕΚΕ της εταιρίας ZARA, καθώς σε αυτή την διάσταση παρατηρήθηκε συσχέτιση με την προσήλωση, την ποιότητα, την αναγνωρισιμότητα και την συνολική αξία μάρκας. Τέλος, παρουσιάζονται οι περιορισμοί της έρευνας και προτείνονται μελλοντικές κατευθύνσεις της έρευνας.
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Καταναλωτική συμπεριφορά
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)