Η παρούσα μελέτη αφορά την κατάρτιση του επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρίας LARO ΑΒΕΕ για την περίοδο 2004-2006, με αφορμή την ολοκλήρωση σημαντικών επενδυτικών ενεργειών τις οποίες έχει πραγματοποιήσει η επιχείρηση τη διετία 2002-2003, στα πλαίσια της συμμετοχής της στο μέτρο «Ενίσχυσης της Ανταγωνιστικότητας των ΜΜΕ» του επιδοτούμενου προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα 2000-2006». Στόχος της παρούσας μελέτης είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός της επιχείρησης με σκοπό την διατύπωση συγκεκριμένων κατευθύνσεων που θα οδηγήσουν σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων στα σημερινά καταστήματα, αλλά και στην προσέγγιση νέων αγορών.