Ως Καλλυντικό Προϊόν ορίζεται κάθε ουσία ή παρασκεύασμα που προορίζεται να έρθει σε επαφή με τα εξωτερικά μέρη του ανθρώπινου σώματος ή με τα δόντια και τους βλεννογόνους της στοματικής κοιλότητας. Ο κλάδος των καλλυντικών χαρακτηρίζεται από τον συνεχώς μεγαλύτερο ανταγωνισμό που υπάρχει ανάμεσα στις επιχειρήσεις που πουλάνε τα καλλυντικά. Ανοδικές τάσεις προβλέπονται για την αγορά καλλυντικών τα επόμενα χρόνια, με μέσο ρυθμό πάνω από 5%, με ορίζοντα το 2021. Οι Έλληνες καταναλωτές δεν δαπανούν πολλά χρήματα για καλλυντικά και είδη φροντίδας γιατί τα περισσότερα χρήματα τα δίνουν για άλλες ανάγκες. Η Ελληνική αγορά των φυτικών καλλυντικών που σημειώνει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Οι δύο βασικές ανταγωνίστριες εταιρείες του κλάδου των καλλυντικών στην Ελλάδα είναι η Apivita και η Korres.