Η πώληση των καλλυντικών και η καταναλωτική συμπεριφορά

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η πώληση των καλλυντικών και η καταναλωτική συμπεριφορά

Παραπάγκου, Ανθή Α.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018

2018


Ως Καλλυντικό Προϊόν ορίζεται κάθε ουσία ή παρασκεύασμα που προορίζεται να έρθει σε επαφή με τα εξωτερικά μέρη του ανθρώπινου σώματος ή με τα δόντια και τους βλεννογόνους της στοματικής κοιλότητας. Ο κλάδος των καλλυντικών χαρακτηρίζεται από τον συνεχώς μεγαλύτερο ανταγωνισμό που υπάρχει ανάμεσα στις επιχειρήσεις που πουλάνε τα καλλυντικά. Ανοδικές τάσεις προβλέπονται για την αγορά καλλυντικών τα επόμενα χρόνια, με μέσο ρυθμό πάνω από 5%, με ορίζοντα το 2021. Οι Έλληνες καταναλωτές δεν δαπανούν πολλά χρήματα για καλλυντικά και είδη φροντίδας γιατί τα περισσότερα χρήματα τα δίνουν για άλλες ανάγκες. Η Ελληνική αγορά των φυτικών καλλυντικών που σημειώνει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Οι δύο βασικές ανταγωνίστριες εταιρείες του κλάδου των καλλυντικών στην Ελλάδα είναι η Apivita και η Korres.

Π > Πωλήσεις
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Καλλυντικά

Καλλυντικά
Πωλήσεις
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)