Η πώληση των καλλυντικών και η καταναλωτική συμπεριφορά

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η πώληση των καλλυντικών και η καταναλωτική συμπεριφορά

Παραπάγκου, Ανθή Α.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018

2018


Ως Καλλυντικό Προϊόν ορίζεται κάθε ουσία ή παρασκεύασμα που προορίζεται να έρθει σε επαφή με τα εξωτερικά μέρη του ανθρώπινου σώματος ή με τα δόντια και τους βλεννογόνους της στοματικής κοιλότητας. Ο κλάδος των καλλυντικών χαρακτηρίζεται από τον συνεχώς μεγαλύτερο ανταγωνισμό που υπάρχει ανάμεσα στις επιχειρήσεις που πουλάνε τα καλλυντικά. Ανοδικές τάσεις προβλέπονται για την αγορά καλλυντικών τα επόμενα χρόνια, με μέσο ρυθμό πάνω από 5%, με ορίζοντα το 2021. Οι Έλληνες καταναλωτές δεν δαπανούν πολλά χρήματα για καλλυντικά και είδη φροντίδας γιατί τα περισσότερα χρήματα τα δίνουν για άλλες ανάγκες. Η Ελληνική αγορά των φυτικών καλλυντικών που σημειώνει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Οι δύο βασικές ανταγωνίστριες εταιρείες του κλάδου των καλλυντικών στην Ελλάδα είναι η Apivita και η Korres.

Π > Πωλήσεις
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Καλλυντικά

Καλλυντικά
Πωλήσεις
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.