Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η δημιουργία εφαρμογής με μηχανισμούς Τεχνητής Νοημοσύνης, για την επίλυση του παιχνιδιού κυψέλες (FreeCell Solitaire).
Πιο συγκεκριμένα θα δημιουργήσουμε κώδικα που θα μπορεί σε ένα παιχνίδι κυψέλες (FreeCell Solitaire) να επιλύσει ορθώς και σύμφωνα με τους κανονισμούς του παιχνιδιού το παιχνίδι. Θα χρησιμοποιήσουμε το πρόγραμμα FcPro65 ως τρόπο απεικόνισης της επίλυσης του κώδικα μας σε πραγματικό χρόνο.
Αρχικά θα αναφερθούμε στην ιστορική αναδρομή του παιχνιδιού κυψέλες ( FreeCell Solitaire) και τον δημιουργό του Paul Alfille. Επίσης θα αναφερθούμε στις σκέψεις του σχετικά με το παιχνίδι.
Έπειτα, θα μιλήσουμε για το ίδιο το παιχνίδι. Θα αναφερθούμε στα κύρια μέλη τα οποία αποτελείται, όπως και την δημιουργία του για την εκκίνηση του παιχνιδιού μας. Θα προσθέσουμε φυσικά τους κανονισμούς του παιχνιδιού και στο τέλος θα αναφερθούμε στον τρόπο επίλυσης του.
Τέλος, θα αναλύσουμε τον κώδικα που δημιουργήσαμε για την επίλυση του παιχνιδιού μας κυψέλες ( FreeCell Solitaire).