Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη διαφήμιση στο YouTube και τους φοιτητές του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, ολοένα και περισσότεροι χρήστες εισέρχονται στον κόσμο του διαδικτύου. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ηλεκτρονικής αγοράς. Η τεράστια επιρροή που έχουν, έδωσε κινητήρια δύναμη στις επιχειρήσεις να διαφημίσουν τα προϊόντα τους ευκολότερα και πιο οικονομικά. To πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στο μάρκετινγκ και την εξέλιξή του. Συγκεκριμένα γίνεται σύγκριση και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που ξεχωρίζουν. Το δεύτερο κεφάλαιο αφορά τις διαφημίσεις στα Social media. Υπογραμμίζεται η σπουδαιότητα των διαδικτυακών διαφημίσεων αλλά και οι κίνδυνοι που καραδοκούν. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι δημοφιλέστερες εφαρμογές Facebook, Instagram, Twitter και YouTube. Το τρίτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στο YouTube ως μέσω διαφήμισης και προώθησης προϊόντων καθώς επισημαίνεται η σωστή στρατηγική που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρηματίες. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση της έρευνας που χρησιμοποιήθηκε για τη σύνταξη της συγκεκριμένης εργασίας, αλλά και τα στατιστικά αποτελέσματα με τη βοήθεια διαγραμμάτων και πινάκων. Εν κατακλείδι, ακολουθούν σχολιασμοί των αποτελεσμάτων, που οδηγούν στα τελικά συμπεράσματα για την καταναλωτική συμπεριφορά στο YouTube ,των φοιτητών του τμήματος Διοίκηση Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.