δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάδειξη των επιπτώσεων του εθελοντισμού σε σχέση με το κοινωνικό μάρκετινγκ. Η εργασία διερευνά, σε θεωρητικό και εμπειρικό επίπεδο (επιλογή μελέτης περίπτωσης) το πλάνο προώθησης του εθελοντισμού αξιοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει το κοινωνικό μάρκετινγκ. Στο θεωρητικό σκέλος, επιχειρείτε βιβλιογραφικά η μελέτη των εννοιών "εθελοντισμός" και "κοινωνικό μάρκετινγκ" με σκοπό την κατανόησή τους. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνονται αναφορές στην ιστορία του εθελοντισμού, στις διάφορες μορφές εθελοντισμού και στο έργο των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις βασικές αρχές και στα εργαλεία του Κοινωνικού Μάρκετινγκ καθώς επίσης στο πως οι Μ.Κ.Ο. πρέπει να χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο κατόπιν επιλογής, θα χρησιμοποιηθεί παράδειγμα (μελέτη περίπτωσης), με στόχο να διαφωτισθούν και να επιβεβαιωθούν οι θεωρητικές προσεγγίσεις και πτυχές του θέματος που αναπτύχθηκαν στο πρώτο και δεύτερο μέρος της εργασίας, επιχειρώντας στο τέλος μια συνολική θεώρηση των ζητημάτων που αναπτύχθηκαν με σκοπό την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.