Στρατηγικές ομάδες στον κλάδο πετρελαίου φυσικού αερίου και μεταφοράς στην Ελλάδα.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικές ομάδες στον κλάδο πετρελαίου φυσικού αερίου και μεταφοράς στην Ελλάδα.

Ευστρατίου, Μαρία-Βιολέτα

Thesis
NonPeerReviewed

2019


Οι στρατηγικές ομάδες αποτελούν ομάδες επιχειρήσεων μέσα σε ένα κλάδο που έχουν κοινά χαρακτηριστικά, όπως είναι για παράδειγμα, οι παρόμοιες στρατηγικές που εκτελούνται από επιχειρήσεις που ανήκουν στην ίδια ομάδα, οι ομοιότητες μεταξύ των επιχειρήσεων εντός μιας ομάδας που είναι μεγαλύτερες από τις ομοιότητες των επιχειρήσεων αυτών με άλλες επιχειρήσεις εκτός της ομάδας και το ότι οι επιχειρήσεις που ανήκουν σε μια ομάδα είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν παρόμοια σε μια ευκαιρία, όταν εμφανιστεί αυτή μέσα στην αγορά. Τα αποτελέσματα της στατιστικής επεξεργασίας έδειξαν ότι είναι δυνατόν να δημιουργηθούν δυο στρατηγικές ομάδες μέσα στον κλάδο εμπορίας των πετρελαιοειδών στην Ελλάδα, οι οποίες έχουν σαφή διαφορετικά χαρακτηριστικά. Αφενός η μια ομάδα έχει μεγάλη τιμή στον αριθμοδείκτη που αναφέρεται στην Διανομή του Κοινωνικού Κεφαλαίου στο Δημόσιο και μικρά καθαρά κέρδη και από την άλλη πλευρά, η ομάδα με τα υψηλά καθαρά κέρδη, παρουσιάζει χαμηλό δείκτη της Διανομής του Κοινωνικού Κεφαλαίου στο Δημόσιο. Τα συμπεράσματα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν κατάλληλα από τους υπεύθυνους για την χάραξη της πολιτικής και των στρατηγικών των εταιριών, ώστε να προκύψουν νέες στρατηγικές που να είναι προσανατολισμένες στην εκπλήρωση των στόχων των εταιριών.

Πετρέλαιο - Βιομηχανία και εμπόριο
Φυσικό αέριο
Πετρέλαιο
Φυσικό αέριο, αγωγοί του

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.