Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάδειξη των τρόπων με τους οποίους οι ελληνικές μεγάλες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί επικοινωνούν, εκμεταλλευόμενες τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα, τις δράσεις που αναλαμβάνουν και πραγματώνουν, τόσο σε επίπεδο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, όσο και στο επίπεδο της προστασίας του περιβάλλοντος. Για τον λόγο αυτό χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα πτυχιακή εργασία η μέθοδος της Ανάλυσης Περιεχομένου, έτσι ώστε να είναι δυνατή διερεύνηση του περιεχομένου των διαδικτυακών τόπων που αφορούν συγκεκριμένες επιλεγμένες επιχειρήσεις μέσα από το «Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη CSR Hellas». Η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων - δειγμάτων δημοσιοποιεί τα στοιχεία των δράσεων της (κοινωνικές, περιβαλλοντικές) μόνο μέσω κειμένων, ενώ κάποιες ελάχιστες μόνο προβάλλουν τις δράσεις με τη χρήση και βίντεο ή/και εικόνων. Ωστόσο, σε γενικές γραμμές, οι επιχειρήσεις που αποτέλεσαν το δείγμα της παρούσας έρευνας δεν φαίνεται να χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τις υπάρχουσες τεχνολογικές δυνατότητες, προκειμένου να επικοινωνήσουν με το ευρύτερο κοινό τις δράσεις τους σε αυτούς τους τομείς.
Π > Προστασία περιβάλλοντος - Μελέτες επιπτώσεων
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Προστασία περιβάλλοντος - Μελέτες επιπτώσεων
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)