Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να βρεθούν και να αναλυθούν τα κίνητρα που οδηγούν τον καταναλωτή σε μποϊκοτάζ με τη χρήση ενός διαδικτυακού ερωτηματολόγιου που μοιράστηκε με την μέθοδο μη πιθανότητας, και πιο συγκεκριμένα ευκολίας και χιονοστιβάδας και συγκέντρωσε 403 απαντήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα βασικά κίνητρα που φαίνεται να οδηγούν τον καταναλωτή στο μποϊκοτάζ είναι η έκφραση των συναισθημάτων του για τις ανήθικες πρακτικές του οργανισμού και η ενημέρωση των υπολοίπων καταναλωτών για αυτές τις πρακτικές. Στόχος της έρευνας ήταν να εντοπιστούν τα κίνητρα τα οποία σχετίζονται περισσότερο με την συμμετοχή στο μποϊκοτάζ. Πιο συγκεκριμένα, όλες οι συσχετίσεις που έγιναν μεταξύ των κινήτρων και της συμμετοχής του δείγματος σε μποϊκοτάζ κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, ήταν θετικές, με το κίνητρο της παρότρυνσης καταναλωτών για μποϊκοτάζ να έχει την μεγαλύτερη συσχέτιση, ενώ το κίνητρο της έκφρασης άρνησης ανήθικων πρακτικών της εταιρείας να έχει τη χαμηλότερη θετική συσχέτιση.
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Εμπορικά σήματα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Ερωτηματολόγιο
Ε > Επιχειρηματική ηθική
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ερωτηματολόγιο
Επιχειρηματική ηθική
Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)