Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών

Ζαννής, Αναστάσιος
Παντελαίος, Νίκος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018

2018


Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να βρεθούν και να αναλυθούν τα κίνητρα που οδηγούν τον καταναλωτή σε μποϊκοτάζ με τη χρήση ενός διαδικτυακού ερωτηματολόγιου που μοιράστηκε με την μέθοδο μη πιθανότητας, και πιο συγκεκριμένα ευκολίας και χιονοστιβάδας και συγκέντρωσε 403 απαντήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα βασικά κίνητρα που φαίνεται να οδηγούν τον καταναλωτή στο μποϊκοτάζ είναι η έκφραση των συναισθημάτων του για τις ανήθικες πρακτικές του οργανισμού και η ενημέρωση των υπολοίπων καταναλωτών για αυτές τις πρακτικές. Στόχος της έρευνας ήταν να εντοπιστούν τα κίνητρα τα οποία σχετίζονται περισσότερο με την συμμετοχή στο μποϊκοτάζ. Πιο συγκεκριμένα, όλες οι συσχετίσεις που έγιναν μεταξύ των κινήτρων και της συμμετοχής του δείγματος σε μποϊκοτάζ κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, ήταν θετικές, με το κίνητρο της παρότρυνσης καταναλωτών για μποϊκοτάζ να έχει την μεγαλύτερη συσχέτιση, ενώ το κίνητρο της έκφρασης άρνησης ανήθικων πρακτικών της εταιρείας να έχει τη χαμηλότερη θετική συσχέτιση.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Εμπορικά σήματα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Ερωτηματολόγιο
Ε > Επιχειρηματική ηθική

Ερωτηματολόγιο
Επιχειρηματική ηθική
Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)