Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών

Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών

Ζαννής, Αναστάσιος
Παντελαίος, Νίκος

Thesis
NonPeerReviewed

2018


Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να βρεθούν και να αναλυθούν τα κίνητρα που οδηγούν τον καταναλωτή σε μποϊκοτάζ με τη χρήση ενός διαδικτυακού ερωτηματολόγιου που μοιράστηκε με την μέθοδο μη πιθανότητας, και πιο συγκεκριμένα ευκολίας και χιονοστιβάδας και συγκέντρωσε 403 απαντήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα βασικά κίνητρα που φαίνεται να οδηγούν τον καταναλωτή στο μποϊκοτάζ είναι η έκφραση των συναισθημάτων του για τις ανήθικες πρακτικές του οργανισμού και η ενημέρωση των υπολοίπων καταναλωτών για αυτές τις πρακτικές. Στόχος της έρευνας ήταν να εντοπιστούν τα κίνητρα τα οποία σχετίζονται περισσότερο με την συμμετοχή στο μποϊκοτάζ. Πιο συγκεκριμένα, όλες οι συσχετίσεις που έγιναν μεταξύ των κινήτρων και της συμμετοχής του δείγματος σε μποϊκοτάζ κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, ήταν θετικές, με το κίνητρο της παρότρυνσης καταναλωτών για μποϊκοτάζ να έχει την μεγαλύτερη συσχέτιση, ενώ το κίνητρο της έκφρασης άρνησης ανήθικων πρακτικών της εταιρείας να έχει τη χαμηλότερη θετική συσχέτιση.

Ερωτηματολόγιο
Επιχειρηματική ηθική
Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.