Στην εργασία αυτή μελετάτε ο τρόπος προώθησης των προϊόντων των οινοποιείων του Ν. Λάρισας. Θα αναφερθούμε στην έννοια της αγροτικής οικονομίας και στα είδη αγροτικών προϊόντων, στην ιστορική εξέλιξη της αμπέλου στην Ελλάδα καθώς και στα είδη των αγροτικών προϊόντων στην Θεσσαλία και πιο συγκεκριμένα στο Ν. Λαρίσης. Εν συνεχεία θα παρουσιαστεί ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ και της προώθησης των προϊόντων. Επίσης θα αναφέρουμε τα αίτια μείωσης της οιναμπέλου στη χώρα μας. Όσων αφορά το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας μας θα μελετήσουμε πέντε (5) οινοποιεία του Ν. Λάρισας. Συγκεκριμένα δύο (2) στον Δ. Τυρνάβου και τρία (3) στον Δ. Ελασσόνας. Θα αναλύσουμε τα προϊόντα που παράγουν και τις μεθόδους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν ως προς την προώθηση της επιχείρησής τους.
Α > Αμπελοκαλλιέργεια
Ο > Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Ο > Οινοποιία
Α > Αμπελουργία
Ο > Οινοποιεία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Αμπελουργία
Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Αμπελοκαλλιέργεια
Οινοποιία
Οινοποιεία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)