Οι πολιτικές ανταμοιβής των Εκπαιδευτικών με βάση την επίδοση των μαθητών/τριών τους (erformance-based pay).

This item is provided by the institution :
  

Repository :
 | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι πολιτικές ανταμοιβής των Εκπαιδευτικών με βάση την επίδοση των μαθητών/τριών τους (erformance-based pay). (EL)

ΚΑΡΑΤΖΑΣ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-07-15


Μέσα από την βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος κάθε κράτος επιδιώκει τη βελτίωση των επιδόσεων των μαθητών με απώτερο σκοπό να αξιοποιηθούν στο έπακρο τα ταλέντα και οι ικανότητες τους ώστε να βοηθήσουν στην ανάπτυξη και την ευημερία της κοινωνίας. Οι εκπαιδευτικοί αποτελούν την καρδιά των σχολείων και επομένως βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε προγράμματος σχολικής βελτίωσης. Για το λόγο αυτό τα τελευταία χρόνια οι εκπαιδευτικές πολιτικές δίνουν μεγάλη σημασία στην βελτίωση της ποιότητας των εκπαιδευτικών που διδάσκουν. Αυτό επιτυγχάνεται με την χορήγηση κίνητρων για συνεχή βελτίωση τα οποία εκτός από εσωτερικά είναι και εξωτερικά. Τα τελευταία χρόνια η ανταμοιβή των εκπαιδευτικών βασισμένη στην απόδοση των μαθητών σε τυποποιημένες δοκιμασίες αποτελεί κυρίαρχο θέμα για την αξιολόγηση και την επιβράβευση των καλύτερων εκπαιδευτικών, δημιουργώντας και εγείροντας αντιρρήσεις για την ορθότητά της. Η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας δείχνει ότι η επιστημονική κοινότητα είναι διχασμένη από τη χρήση των μαθητικών επιδόσεων για την εξαγωγή συμπερασμάτων που αφορούν την ποιότητα των εκπαιδευτικών και παρόλο που η πρακτική αυτή θα παραμείνει δεν μπορεί να δώσει έγκυρα αποτελέσματα για την σχέση ποιότητας των εκπαιδευτικών και των επιδόσεων που πραγματοποιούν οι μαθητές. (EL)


Greek

Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας (EL)


2945-0586
Ανεμοπετάλιο; Τόμ. 3 Αρ. 3 (2024): Ανεμοπετάλιο; 54-58 (EL)
Ανεμοπετάλιο; Vol. 3 No. 3 (2024): Ανεμοπετάλιο; 54-58 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Copyright (c) 2024 ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)