Το ePortfolio ως εργαλείο αξιολόγησης στην εκπαιδευτική διαδικασία

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας   

Αποθετήριο :
Ανεμοπετάλιο  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το ePortfolio ως εργαλείο αξιολόγησης στην εκπαιδευτική διαδικασία (EL)

Soulioti, Magda

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2025-01-26


Η αξιολόγηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτική διαδικασίας, παρέχοντας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς την ανατροφοδότηση με την οποία επιτυγχάνονται οι στόχοι της μάθησης και βελτιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Ένα εργαλείο της αξιολόγησης είναι ο ηλεκτρονικός φάκελος μαθητή, ePortfolio, το οποίο έχει μεγάλη παιδαγωγική αξία καθώς έχει θετική επίδραση στη διαδικασία της μάθησης και καταλύει τα στενά όρια της παραδοσιακής σχολικής αξιολόγησης. Στο συγκεκριμένο άρθρο παρουσιάζεται και αναλύεται το ePortfolio ως εργαλείο αξιολόγησης, επισημαίνονται τα οφέλη του και συζητείται το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί και να εφαρμοστεί στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον, παρατίθενται αποτελέσματα από έρευνες που έχουν γίνει ως προς την εφαρμογή του σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. (EL)


Ελληνική γλώσσα

Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας (EL)


2945-0586
Ανεμοπετάλιο; Τόμ. 4 Αρ. 4 (2025): 4ο Τεύχος Ανεμοπετάλιο; 110-119 (EL)
Ανεμοπετάλιο; Vol. 4 No. 4 (2025): 4ο Τεύχος Ανεμοπετάλιο; 110-119 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Copyright (c) 2025 Αλέξανδρος Τόδας (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.