Μαθαίνω να ζω με τους/τις άλλους/ες

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας   

Αποθετήριο :
Ανεμοπετάλιο  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μαθαίνω να ζω με τους/τις άλλους/ες (EL)

Soulioti, Magda
Μαρκοπούλου, Μερόπη

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-01-26


Η σύνδεση της γενικής εκπαίδευσης με την ειδική ακολουθεί μεθοδολογικές προσεγγίσεις, οι οποίες βασίζονται στις αρχές της κοινωνικής δικαιοσύνης, της ένταξης και της ισότητας. Σκοπός τους είναι η υλοποίηση και η εφαρμογή κατάλληλων διαφοροποιήσεων, που μπορούν να γεφυρώσουν ανισότητες και να δώσουν προτεραιότητα στην ανάδειξη των χαρακτηριστικών της πολυπολιτισμικής κοινωνίας στην οποία ζούμε. Στη συγκεκριμένη εκπαιδευτική παραδοχή βασίζεται το παρόν άρθρο, που στοχεύει να παρουσιάσει αναλυτικά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Μαθαίνω να ζω με τους/τις άλλους/ες» που απευθύνεται σε μαθητές/τριες προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Οι επιμέρους στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος βασίζονται στις στρατηγικές της εκπαίδευσης για την αναπηρία, οι οποίες λαμβάνουν αυτήν την έννοια και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ως ένα στοιχείο δαφορετικότητας, που πρέπει να χαρτογραφείται κατά τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό, χωρίς να δίνεται υπερβολική έμφαση στις διαφορές και χωρίς η διαφορετικότητα να περιορίζεται σε επιφανειακές εκφάνσεις, αλλά σε ουσιαστικές δράσεις. (EL)


Ελληνική γλώσσα

Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας (EL)


2945-0586
Ανεμοπετάλιο; Τόμ. 4 Αρ. 4 (2025): 4ο Τεύχος Ανεμοπετάλιο; 149-157 (EL)
Ανεμοπετάλιο; Vol. 4 No. 4 (2025): 4ο Τεύχος Ανεμοπετάλιο; 149-157 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Copyright (c) 2025 Αικατερίνη Μαρκοπούλου, Μερόπη Μαρκοπούλου (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.