Διδάσκοντας το μάθημα της Ιστορίας αλλιώς: δημιουργία διδακτικού σεναρίου με τη συμβολή της ψηφιακής αφήγησης.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διδάσκοντας το μάθημα της Ιστορίας αλλιώς: δημιουργία διδακτικού σεναρίου με τη συμβολή της ψηφιακής αφήγησης.
Teaching the history lesson otherwise: creation of a didactic scenario with the contribution of digital storytelling. (EN)

ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΘΗ

Καλασαρίδου, Σωτηρία
Πατερίδου, Γεωργία

MSc thesis

2023-07-23


Η παρούσα εργασία εστιάζει σε ζητήματα αφήγησης και ψηφιακής αφήγησης, μέσα από τη διαμόρφωση ενός διδακτικού σεναρίου στο μάθημα της Ιστορίας. Ειδικότερα, διαμορφώνεται μια διδακτική πρόταση με την αξιοποίηση των σύγχρονων ψηφιακών αλληλεπιδραστικών τεχνολογιών. Στη συνέχεια αυτή η διδακτική πρόταση συζητιέται, μέσα από έναν ποιοτικό ερευνητικό σχεδιασμό, από εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναφέροντας οφέλη, περιορισμούς και τις απόψεις τους για την αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία. (EL)
This dissertation foccuses on issues of storytelling and digital storytelling, through the formulation of a didactic scenario in the History lesson. In particular, a didactic proposal is formulated with the use of modern digital interactive technologies. This teaching proposal is then discussed, through a qualitative research design, by secondary school teachers, starting benefits, limitations and their views on the use of modern learning tools in the educational process. (EN)


Ψηφιακή αφήγηση, διδακτικό σενάριο, απόψεις εκπαιδευτικών, ιστορία.

Ελληνική γλώσσα

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.