Exploring the potential of the World Wide Web to enhance the motivation of junior high school learners of EFL

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Exploring the potential of the World Wide Web to enhance the motivation of junior high school learners of EFL

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΝΑ

Περίληψη:Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της χρήσης του Παγκόσμιου Ιστού στη διδασκαλία για να ενισχύσει την καλλιέργεια των κινήτρων των μαθητών για τη μάθηση της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Γίνεται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, με σκοπό τη διερεύνηση της φύσης της ύπαρξης κινήτρων και της μεγάλης σημασίας τους για τη μάθηση. Το γενικό πλαίσιο αυτής της μελέτης αποτελούν οι μαθητές της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας στα Ελληνικά δημόσια γυμνάσια, διότι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερωτηματολογίου που χρησιμοποιήθηκε, το επίπεδο των κινήτρων για μάθηση σε αυτά τα σχολεία δεν είναι υψηλό. Υποστηρίζεται η χρήση του Παγκόσμιου Ιστού στη γλωσσική διδασκαλία ως ένας τρόπος με τον οποίο τα μαθήματα άπτονται περισσότερο της εξωσχολικής πραγματικότητας, γίνονται πιο επίκαιρα και ενδιαφέροντα. Υποδεικνύεται ότι ο Παγκόσμιος Ιστός πρέπει να θεωρείται ως ένα εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης. Επομένως, η εφαρμογή του στη σχολική τάξη θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους παιδαγωγικούς στόχους και αρχές. Προτείνεται ιδιαιτέρως η χρήση μαθημάτων που βασίζονται σε Ιστοσελίδες ειδησεογραφικού περιεχομένου, καθώς επιτυγχάνουν τη μεταφορά του έξω κόσμου στην τάξη και, με προσεκτικό σχεδιασμό, μπορούν να προσφέρουν τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά κίνητρα μάθησης.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T09:52:14Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.