Using the portfolio to promote the teaching of listening comprehension

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Using the portfolio to promote the teaching of listening comprehension

ΑΣΒΕΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΠερίληψηΑυτή η μελέτη εξετάζει τη χρήση των φακέλων υλικού ως εργαλείο για την προώθηση της διδασκαλίας της κατανόησης του προφορικού λόγου στην 5η τάξη ενός Ελληνικού δημοτικού σχολείου. Ο σκοπός της μελέτης ήταν να υποβάλλει τους μαθητές σε συστηματική εξάσκηση της κατανόησης του προφορικού λόγου, η οποίαείχε παραμεληθεί τα προηγούμενα χρόνια. Για το σκοπό αυτό η συγγραφέας/ερευνήτρια ανέπτυξε ένα πρόγραμμα που αφορά την κατανόηση του προφορικού λόγου, το οποίο θα συμπλήρωνε το υπάρχον πρόγραμμα μαθημάτων και χρησιμοποίησε τους φακέλους υλικού και τα βασικά του στοιχεία για να προωθήσει, όχι μόνο την εξάσκηση του προφορικού λόγου, αλλά γενικά την εκμάθηση της γλώσσας.Οι βασικές αρχές της έρευνας επικεντρώθηκαν στην επίδραση των φακέλων υλικού στη στάση των μαθητών αναφορικά με την κατανόηση του προφορικού λόγου και τη χρήση των στρατηγικών από τους μαθητές κατά τη διάρκεια των ακουστικών ασκήσεων. Για να ερευνηθούν τα θέματα αυτά, συγκεντρώθηκαν δεδομένα μέσω της χρήσης ερωτηματολογίων, καταλόγων ελέγχου και συσκέψεων μεταξύ της συγγραφέας και των μαθητών. Κατόπιν τα δεδομένα αναλύθηκαν χρησιμοποιώντας ποιοτικές μεθόδους έρευνας.Τα αποτελέσματα της μελέτης αποδεικνύουν ότι ο φάκελος υλικού είχε θετική επίδραση στη στάση και στα κίνητρα των μαθητών αναφορικά με την κατανόηση του προφορικού λόγου και την εκμάθηση της γλώσσας. Ωστόσο, το περιορισμένο πεδίο της έρευνας απαιτεί περαιτέρω μελέτη, συσχετιζόμενη με μεγαλύτερες ομάδες μαθητών.

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:00:42Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.