Employing computer assisted assessment (CAA) to facilitate formative assessment in the state secondary school : a case study

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Employing computer assisted assessment (CAA) to facilitate formative assessment in the state secondary school : a case study

KARAYIANNI EFIMIA

Abstract (Greek version)Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία κάνει την παρουσία της ολοένα και πιο αισθητή στην ξενόγλωσση εκπαίδευση παρέχοντας στο εκπαιδευτικό προσωπικό νέες υπηρεσίες όχι μόνο για την εκμάθηση αλλά και για την αξιολόγηση της ξένης γλώσσας.Η μελέτη που παρουσιάζεται σε αυτή την διατριβή, βασισμένη σε θεωρίες σχετικά με την αξιολόγηση καθώς και στα παιδαγωγικά και χρηστικά πλεονεκτήματα που η υποβοηθούμενη από υπολογιστές αξιολόγηση μπορεί να έχει για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, , επιχειρεί να εξετάσει με ποιο τρόπο οι υπολογιστές μπορούν να διευκολύνουν τη διαμορφωτική αξιολόγηση των μαθητών των Αγγλικών καθώς και την ανάπτυξη του αισθήματος υπευθυνότητας τους προς την παρατήρηση της προόδου τους. Τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν είκοσι πέντε δεκατετράχρονοι μαθητές που φοιτούν στην τρίτη Γυμνασίου του 4ου Γυμνασίου Άρτας. Τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για τη μελέτη ήταν ερωτηματολόγια σχετικά με τα κίνητρα και τον μαθησιακό τύπο των μαθητών, τρία κουίζ φτιαγμένα με το πρόγραμμα Hot Potatoes, ένα ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης καθώς και ένα ερωτηματολόγιο που δείχνει τη συμπεριφορά των μαθητών προς την μαθησιακή αυτή εμπειρία. Η διατριβή μετά από αναφορά στη συνεχή αξιολόγηση, στην υποβοηθούμενη από υπολογιστές αξιολόγηση καθώς και στο πως αυτά τα δύο μπορούν να συνδυαστούν, επικεντρώνεται στην περιγραφή και ανάλυση καθώς και στην αξιολόγηση των τριών κουίζ που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα. Η αξιολόγηση των κουίζ σε συνδυασμό με τα αποτελέσματά τους και τις πληροφορίες από τα ερωτηματολόγια θα υποδείξουν το αν οι υπολογιστές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καταγράψουν την συνεχή μέτρηση της προόδου των μαθητών που απαιτείται για τη διαμορφωτική αξιολόγηση, το αν οι μαθητές και οι καθηγητές μπορούν να επωφεληθούν και με ποιους τρόπους καθώς και το κατά πόσο ένα τέτοιο είδος αξιολόγησης θα μπορούσε να εφαρμοστεί στην Ελληνική σχολική πραγματικότητα.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:03:49Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.