Action research as a tool for teacher development [Cd-rom] : an application in three phases: [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Action research as a tool for teacher development [Cd-rom] : an application in three phases: [Διπλωματική διατριβή]

MARIA STIAKAKI

Αυτή η διπλωματική αναπτύσσει την ανάγκη του δασκάλου για εξέλιξη μέσα απότην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, υποστηρίζεται ότι μέσω της κριτικής σκέψης οδάσκαλος οδηγείται σε μία πληρέστερη κατανόηση της πρακτικής της διδασκαλίαςτου, και μπαίνει σε μία μετασχηματίζουσα διαδικασία, η οποία μπορεί να οδηγήσεισε επαγγελματική εξέλιξη. Η έρευνα μέσα στην τάξη θεωρείται ως ένα εργαλείο γιαεξέλιξη, μέσω της μελέτης και της κριτικής σκέψης πάνω στο έργο του δασκάλου.Σε αυτήν την διπλωματική, περιγράφεται και εκτιμάται η χρήση μίας έρευνας μέσαστην τάξη, η οποία εφαρμόστηκε σε τρεις φάσεις. Αυτή η έρευνα επικεντρώνεταιστη μελέτη των πρακτικών διδασκαλίας που χρησιμοποιεί η δασκάλα, όσον αφοράτη διδασκαλία του γραπτού λόγου και τους τρόπους με τους οποίους αυτή σχετίζεταιμε το ενδιαφέρον και την κινητοποίηση των μαθητών. Αναφορά γίνεται επίσης στασυμπεράσματα στα οποία κατέληξε η δασκάλα μέσα από αυτή τη διαδικασία σταπλαίσια της προσπάθειάς της για επαγγελματική και προσωπική εξέλιξη.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2013-12-16T10:10:01Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)