Action research as a tool for teacher development [Cd-rom] : an application in three phases: [Διπλωματική διατριβή]
MARIA STIAKAKI
Αυτή η διπλωματική αναπτύσσει την ανάγκη του δασκάλου για εξέλιξη μέσα απότην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, υποστηρίζεται ότι μέσω της κριτικής σκέψης οδάσκαλος οδηγείται σε μία πληρέστερη κατανόηση της πρακτικής της διδασκαλίαςτου, και μπαίνει σε μία μετασχηματίζουσα διαδικασία, η οποία μπορεί να οδηγήσεισε επαγγελματική εξέλιξη. Η έρευνα μέσα στην τάξη θεωρείται ως ένα εργαλείο γιαεξέλιξη, μέσω της μελέτης και της κριτικής σκέψης πάνω στο έργο του δασκάλου.Σε αυτήν την διπλωματική, περιγράφεται και εκτιμάται η χρήση μίας έρευνας μέσαστην τάξη, η οποία εφαρμόστηκε σε τρεις φάσεις. Αυτή η έρευνα επικεντρώνεταιστη μελέτη των πρακτικών διδασκαλίας που χρησιμοποιεί η δασκάλα, όσον αφοράτη διδασκαλία του γραπτού λόγου και τους τρόπους με τους οποίους αυτή σχετίζεταιμε το ενδιαφέρον και την κινητοποίηση των μαθητών. Αναφορά γίνεται επίσης στασυμπεράσματα στα οποία κατέληξε η δασκάλα μέσα από αυτή τη διαδικασία σταπλαίσια της προσπάθειάς της για επαγγελματική και προσωπική εξέλιξη.