Motivation factors that influence the development of low-achievers in the EFL elementary classroom [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Motivation factors that influence the development of low-achievers in the EFL elementary classroom [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΘΕΟΔΩΡΑ ΒΟΤΗ

Όσον αφορά την εναγωγή κινήτρων του μαθητή, υπάρχουν θέματα τα οποία εμείς, ως δάσκαλοι και παιδαγωγοί, καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στις εκάστοτε διδακτικές καταστάσεις. Οι μαθητές στα δημόσια δημοτικά σχολεία αναπτύσσονται ανάλογα με τα κίνητρα που έχουν στην μάθηση της Αγγλικής Γλώσσας και όλοι γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο για αυτούς να ενισχύσουν τα ανάλογα κίνητρα αλλά αρκετά εύκολο να μην τα αναπτύξουν καθόλου ή να χάσουν τα ήδη υπάρχοντα. Συμπεραίνουμε λοιπόν, ότι είναι δύσκολο για τον δάσκαλο να χειριστεί ένα σεβαστό αριθμό παραγόντων οι οποίοι συνδράμουν στην αποτυχία των μαθητών ιδιαίτερα. Αλήθεια, πώς μπορούν τα παιδιά που δεν έχουν κίνητρα, να τα αναπτύξουν και να αποκτήσουν ενεργή συμπεριφορά μέσα στην τάξη; Οι λύσεις πρόκειται να διερευνηθούν σύμφωνα με την ψυχολογική και συναισθηματική κατάσταση του μαθητή όπως αυτή διαμορφώνεται σύμφωνα με μια ομάδα εξωτερικών παραγόντων κυρίως ψυχολογικής και κοινωνικοπολιτισμικής φύσης. Επηρεάζει, για παράδειγμα, το οικογενειακό περιβάλλον την ανάπτυξη των μαθητών και σε ποιό βαθμό; Μήπως συνήθως ένας μαθητής που αποτυγχάνει περιθωριοποιείται από τους συμμαθητές του εντός και εκτός της τάξης και κατα πόσο αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως αιτία αποτυχίας; Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναλύσει την συμβολή των κοινωνικοπολιτισμικών παραγόντων στην αποτυχία ενεργοποίησης μαθησιακών κινήτρων μέσα από την μελέτη των σταδίων μιας ποσοτικής έρευνας (ερωτηματολόγια). Το υποκείμενο της έρευνας στην ανάλυσή του αφορά στην παρατήρηση μαθητών που φοιτούν σε δημόσια δημοτικά σχολεία της βορειοδυτικής Ελλάδας. Είναι ευχής έργο ότι η ανάλυση των αποτελεσμάτων της συγκεκριμένης μελέτης θα προσφέρει καρποφόρα εμβάθυνση στα προβλήματα που επιβραδύνουν την ανάπτυξη των μαθητών και συνεπώς της τάξης. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην συνειδητοποίηση ότι παρά τα διάφορα προβλήματα, σοβαρά κάποιες φορές, που οι μαθητές φέρνουν στην τάξη έχουμε την ικανότητα ως εκπαιδευτικοί να κάνουμε το πρώτο βήμα στην ενεργοποίηση των μαθησιακών τους κινήτρων. Αυτό αφορά στον σεβασμό των μαθητών και στην αποδοχή της μοναδικοτητάς τους.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Greek
English

2008-08-27
2013-12-16T10:10:07Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)