Using the internet through a topic-based framework to develop the reading skills of 6th grade young learners in primary schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Using the internet through a topic-based framework to develop the reading skills of 6th grade young learners in primary schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΜΑΡΩΤΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑ

Οι περισσότεροι νεαροί μαθητές στην Ελλάδα έρχονται καθημερινά σε επαφή μεΑγγλικά κείμενα και σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή και χρειάζεται να έχουναναγνωστικές ικανότητες για τις προσωπικές και μελλοντικές, επαγγελματικές τους ανάγκες.Παρόλαυτα, ο τρόπος με τον όποιο το Fun way 3, το παρόν πρόγραμμα σπουδών για τηνδιδασκαλία των Αγγλικών στην έκτη τάξη των Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων, εφαρμόζεταιστην πράξη δεν βοηθάει τους σπουδαστές να αναπτύξουν τις αναγνωστικές τους δεξιότητεςώστε να γίνουν αποτελεσματικοί και ανεξάρτητοι. Ο σκοπός της διατριβής είναι ναπαρουσιάσει πως η κατάσταση αυτή μπορεί να διορθωθεί αν το Fun way 3 αναδιοργανωθείκαι συμπληρωθεί με ένα παράλληλο πρόγραμμα σπουδών , σύμφωνα με τις αρχές τηςδιαθεματικής διδασκαλίας και της διδασκαλίας μέσω Διαδικτύου. Προκειμένου να σχεδιαστείαποτελεσματικά το προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών , το πλαίσιο διδασκαλίας για την έκτητάξη εξετάζεται και αξιολογείται, και γίνεται μια σύντομη ανάλυση των αναγκών ενόςσυγκεκριμένου τμήματος έκτης τάξης. Βασισμένη σε μια ανασκόπηση της σχετικήςβιβλιογραφίας, η συγγραφέας επίσης παρουσιάζει την θεωρητική βάση για το παράλληλοπρόγραμμα σπουδών. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι κεντρικές έννοιες σχετικά με τοθέμα της διδασκαλίας της ανάγνωσης στην Αγγλική γλώσσα και οι πιο σημαντικές αρχές γιατην διδασκαλία σε μικρούς μαθητές. Εξετάζεται η δυνατότητα της χρήσης του Διαδικτύου ωςπλούσιας πηγής αυθεντικού υλικού και σύγχρονων, ενδιαφερόντων θεμάτων καιυποστηρίζεται ότι τα υπερκείμενα βοηθούν τους μαθητές να βελτιώσουν τις αναγνωστικέςτους δεξιότητες. Επιπλέον, η συγγραφέας ισχυρίζεται ότι η διαθεματική διδασκαλία μπορείνα προσφέρει στους σπουδαστές μια πιο ολιστική θεώρηση της μάθησης και να τους δώσεικίνητρο για διάβασμα καθώς παρέχει πλαίσιο, περιεχόμενο και σκοπό. Όλες αυτές οι θεωρίεςεφαρμόζονται στην πράξη στο τελευταίο μέρος της διατριβής, όπου, μετά την περιγραφή τουπαράλληλου αυτού, διαθεματικού προγράμματος σπουδών, ένα από το μαθήματα με τηνχρήση Διαδικτύου παρουσιάζεται και αξιολογείται.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2008-08-27
2013-12-16T10:10:18Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.