The role of authentic video as a teaching aid for the enhancement of listening skills in the EFL classroom [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
The role of authentic video as a teaching aid for the enhancement of listening skills in the EFL classroom [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΓΡΙΒΑΚΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ

Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα της χρήσηςτου βίντεο στην ανάπτυξη των ακουστικών δεξιοτήτων των μαθητών πουπαρακολουθούν την Γ τάξη Γυμνασίου και οι οποίοι βρίσκονται σε ενδιάμεσο επίπεδογνώσης της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Ειδικότερα, πρόθεση της συγγραφέως είναινα περιηγηθεί στα οφέλη που αποκομίζονται από το αυθεντικό υλικό βίντεο, το οποίομπορεί να λειτουργήσει ως ερέθισμα όχι μόνο στην προώθηση των ακουστικώνδεξιοτήτων, αλλά και στην πολιτιστική εξοικείωση. Συνεπώς, ο διδάσκων μπορεί ναδιαπιστώσει ότι το βίντεο διαδραματίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην υποστήριξητης διδασκαλίας και της εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας.Για το σκοπό αυτό, η ερευνήτρια-καθηγήτρια σχεδίασε μία σειρά μαθημάτωνβασισμένα στο βίντεο, τα οποία ενσωματώνουν τη χρήση του αυθεντικού υλικού βίντεοστο ίδιο διδακτικό πλαίσιο. Η εν λόγω καθηγήτρια επέλεξε τα αποσπάσματααυθεντικών ταινιών σε βίντεο και προετοίμασε το συνοδευτικό έντυπο υλικό, μετά τηδιεξαγωγή «έρευνας αναγκών». Η «ανάλυση αναγκών» παρείχε τα απαραίτηταδεδομένα σχετικά με τη θέση του καθηγητή Αγγλικών στην Ελληνική ΔημόσιαΔευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ως προς το βίντεο σαν διδακτικό εργαλείο στο μαθησιακόπεριβάλλον της τάξης. Η καθηγήτρια έλαβε επίσης υπ όψιν το ανάλογο θεωρητικόυπόβαθρο που σχετίζεται με την ανάπτυξη των ακουστικών δεξιοτήτων και τηδιδασκαλία με χρήση βίντεο, για την παρουσίαση των μαθημάτων που βασίζονται στοβίντεο. Μετά τη διδασκαλία των σχεδιασμένων μαθημάτων, έγινε η αξιολόγηση τουεκπαιδευτικού υλικού μέσω προφορικής συνέντευξης και εντύπου αξιολόγησης πουαπευθυνόταν στους αντίστοιχους μαθητές. Η μικρής κλίμακας ποιοτική έρευνα και ηαξιολόγηση - εκ μέρους των μαθητών - του υλικού, καταδεικνύουν τον δυναμικό ρόλοτου βίντεο ως πηγή βελτίωσης των ακουστικών δεξιοτήτων και προσφοράς πτυχών τηςΑγγλόφωνης κουλτούρας σε μαθητές που διδάσκονται τα Αγγλικά ως ξένη γλώσσα.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2008-08-27
2013-12-16T10:10:19Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)