Motivating in-service English language teachers of secindary education towards computer assisted language learning (CALL) through in-service teacher education courses [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Motivating in-service English language teachers of secindary education towards computer assisted language learning (CALL) through in-service teacher education courses [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΜΑΡΙΑ Ι.ΣΑΚΟΡΑΦΑ

Τα τελευταία χρόνια, έχει υπάρξει μία αύξηση ενδιαφέροντος σε όλο τονεκπαιδευτικό κόσμο σχετικά με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στηδιδασκαλία όσο και εκμάθηση των γλωσσών. Κατά συνέπεια, η ανάγκη για τηνενσωμάτωση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη γλωσσική διδασκαλίααποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα τόσο για τις εκπαιδευτικές αρχές όσο και γιατους καθηγητές γλωσσών. Με βάση αυτή την ανάγκη, ο σκοπός της παρούσαςδιπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τους τρόπους με τους οποίουςμπορούν να δοθούν κίνητρα στους εν ενεργεία καθηγητές της ΑγγλικήςΓλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέσω των προγραμμάτωνεκπαίδευσης εν ενεργεία καθηγητών, ώστε να ενσωματώσουν στη διδασκαλίατους τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Διεξάγεται έρευνα ώστε ναδιαπιστωθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών όσον αφορά τη χρήση τωνηλεκτρονικών υπολογιστών στην εκπαίδευση και τα αποτελέσματα αυτής τηςέρευνας παρουσιάζονται και συζητούνται αναλυτικά. Επιπλέον, με σκοπό ναυποστηριχθεί η άποψη ότι τα προγράμματα εκπαίδευσης καθηγητών μπορούννα συμβάλλουν στην παρώθηση των εκπαιδευτικών ως προς την ενσωμάτωσητων ηλεκτρονικών υπολογιστών στη διδασκαλία τους, γίνεται ο σχεδιασμός, ηπαρουσίαση και η αξιολόγηση ενός υποδειγματικού προγράμματοςεκπαίδευσης καθηγητών.

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:10:21Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.