CATERING FOR YOUNG LEARNERS' MULTIPLE INTELLIGENCES BY EMPLOYING THE STORY-BASED FRAMEWORK: A CASE STUDY OF A 4RTH GRADE CLASS IN THE GREEK STATE PRIMARY SCHOOL

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)
CATERING FOR YOUNG LEARNERS' MULTIPLE INTELLIGENCES BY EMPLOYING THE STORY-BASED FRAMEWORK: A CASE STUDY OF A 4RTH GRADE CLASS IN THE GREEK STATE PRIMARY SCHOOL

ΜΥΛΩΝΑ ΣΟΦΙΑ

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:21:19Z
2011-03-22


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.