Du prepadelf A1 au prepadelf A2 : de la marginalisation grammaticale a la preponderance communicative

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Du prepadelf A1 au prepadelf A2 : de la marginalisation grammaticale a la preponderance communicative

ΓΚΑΒΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΕΥΔΟΚΙΑ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ περιθωριοποίηση της γραμματικής και η κυριαρχία του επικοινωνιακού στόχου στην σύγχρονη διδασκαλία της Γαλλικής Γλώσσας βρίσκονται στο επίκεντρο της παρούσης διπλωματικής εργασίας. Μέσα από την παρουσίαση και την ανάλυση των δραστηριοτήτων που περιέχονται στα βιβλία Prépadine A1 και Prépadelf A2 που χρησιμοποιούνται ευρέως για την προετοιμασία των παιδιών στις εξετάσεις των επιπέδων Α1-Α2, όπως αυτές ορίζονται από το συμβούλιο της Ευρώπης (Cadre européen commun de référence pour les langues), θα δείξουμε πως ο επικοινωνιακός στόχος υποσκελίζει σταδιακά την παρουσία της γραμματικής είτε σε θεωρητικό είτε σε πρακτικό επίπεδο και πώς το πέρασμα από τo επίπεδο Α1 στο επίπεδο Α2 δημιουργεί στους μαθητές περισσότερα κενά, ενώ ταυτόχρονα μεγαλώνουν οι απαιτήσεις πάντα σε ό,τι αφορά τη γραμματική και το συντακτικό.Στη συνέχεια, με τη βοήθεια δύο ερωτηματολογίων, το ένα απευθυνόμενο στους μαθητές και το άλλο στους καθηγητές, θα προσπαθήσουμε να εστιάσουμε στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας των δύο ενοτήτων Α1-Α2, στα επαναλαμβανόμενα λάθη και την αιτία τους αλλά και να προτείνουμε κάποιες λύσεις μέσα από τις δικές τους προτάσεις. Με τον ίδιο τρόπο θα αξιολογήσουμε και τα ερωτηματολόγια των καθηγητών και θα τα συγκρίνουμε με αυτά των μαθητών, ώστε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη εικόνα και να καταλήξουμε στο κατά πόσο η περιθωριοποίηση της γραμματικής συμβάλλει στην πιο άμεση και πιο αποτελεσματική επίτευξη του επικοινωνιακού μας στόχου ή αποτελεί τροχοπέδη και λειτουργεί ανασταλτικά στη μαθησιακή διαδικασία και διδασκαλία της Γαλλικής Γλώσσας.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:26:33Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.