Dyslexie, troubles d apprentissage et enseignement des langues etrangere : formation et attitude des enseignants et adaptations pedagogiques : recherche dans les classes du secondaire hellenique

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Dyslexie, troubles d apprentissage et enseignement des langues etrangere : formation et attitude des enseignants et adaptations pedagogiques : recherche dans les classes du secondaire hellenique

ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΣΟΥΛΤΑΝΑ

ΠερίληψηΗ πραγματοποίηση αυτής της εργασίας εντάσσεται στα πλαίσια της εξέλιξης που χαρακτηρίζει τις έρευνες πάνω στις μαθησιακές δυσκολίες και τη δυσλεξία και σκοπεύει να παρουσιάσει τις διαφορετικές απόψεις και σκέψεις πάνω στο θέμα. Αυτή η διπλωματική λοιπόν εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη και φιλοδοξεί να παρουσιάσει αρχικά μια βιβλιογραφική έρευνα πάνω στις μαθησιακές δυσκολίες και στη συνέχεια την έρευνα που διεξήχθη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το πρώτο μέρος, από τη μια πλευρά, αναφέρεται στους ορισμούς και στις κατατάξεις των μαθησιακών δυσκολιών που χρησιμοποιούνται στις διάφορες μελέτες ώστε να οριστεί η συχνότητα τους, η αιτιολογία τους και τα συμπτώματα τους και από την άλλη στις διαθέσιμες πρακτικές για τον εντοπισμό, τη διαπίστωση, τη διάγνωση και στις προοπτικές από τις οποίες μπορούν να ωφεληθούν οι εκπαιδευτικοί, οι οικογένειες και τα ίδια τα παιδιά.Επιπλέον αναφερόμαστε στα μέτρα που έχουν ληφθεί από το ελληνικό και το γαλλικό εκπαιδευτικό σύστημα αναφορικά με τους δυσλεκτικούς μαθητές και στις καινούριες μεθόδους διαμεσολάβησης στις οποίες μπορούμε να στηριχτούμε ώστε να βελτιώσουμε τη διδασκαλία μας προς όφελος αυτών των μαθητών.Το δεύτερο μέρος περιγράφει την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στοχεύει να καταδείξει τις συμπεριφορές και τον βαθμό ενημέρωσης των καθηγητών ξένων γλωσσών ως προς τη δυσλεξία.

Διπλωματική εργασία


Γαλλική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:28:16Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.