Conception des activités interactives visant l'enseignement du Français sur Objectifs Spécifiques (FOS) : le cas des étudiants en Hôtellerie et Tourisme à Rethymno, Crète

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Conception des activités interactives visant l'enseignement du Français sur Objectifs Spécifiques (FOS) : le cas des étudiants en Hôtellerie et Tourisme à Rethymno, Crète

ΜΠΕΝΕΤΑΤΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ

Κρυστάλλη Πηνελόπη, Αρβανίτης Παναγιώτης

Αυτή η διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει τη δημιουργία διαδραστικών ασκήσεων για τους φοιτητές στον κλάδο του Τουρισμού και της Εστίασης, οι οποίοι σπουδάζουν στο Κέντρο Διά Βίου Μάθησης «Τεχνολογία και Εκπαίδευση» στο Ρέθυμνο Κρήτης. Ο σκοπός της έρευνάς μας είναι να δείξουμε πώς οι διαδραστικές ασκήσεις μπορούν να κινητροδοτήσουν τους φοιτητές, οι οποίοι διδάσκονται Γαλλικά για Ειδικούς Επαγγελματικούς Σκοπούς. Τα εγχειρίδια που υπάρχουν στην αγορά δε συνάδουν πάντα με το περιεχόμενο διδασκαλίας ενός προγράμματος Γαλλικών για Ειδικούς Σκοπούς και αναλογιζόμενοι τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας καθηγητής στην υλοποίηση ενός τέτοιου προγράμματος, θεωρούμε ότι οι ασκήσεις αυτές μπορούν να λειτουργήσουν ως συμπλήρωμα στην μέθοδο που χρησιμοποιούν ήδη οι φοιτητές, καθώς ο ρόλος τους είναι να απαντήσουν στις γλωσσικές ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου κοινού ενηλίκων.
photos, tables, charts
Ce mémoire présente la conception des activités interactives s’adressant aux étudiants des filières de Tourisme (Hôtellerie et Restauration). L’objectif de notre recherche est la conceptualisation des activités interactives pour ce public d’adultes, apprenants de Français sur les Objectifs Spécifiques (FOS), qui ne souhaitent pas apprendre le français mais du français, dans un cadre d’objectifs et des besoins langagiers bien précis. L’analyse des besoins langagiers de nos étudiants nous a amené à la conception des activités interactives, comme ressource complementaire, afin de répondre aux spécificités des apprenants. Le recours aux manuels disponibles de la part des enseignants est parfois inefficace et nous devons aussi considérer les difficultés que l’enseignant confronte à travers son recherche des ressources nécessaires afin d’élaborer ses cours. Ici, il faut mentionner l’importance de l’intégration des TIC (Technologies de l’Information et de la Communication), qui facilite le processus d’enseignement/apprentissage de FOS. Cette mémoire est divisée en cinq parties. La première partie de notre travail porte sur les fondements théoriques du FOS. Nous définirons le terme FOS lors de son parcours historique et méthodologique et nous allons analyser les spécificités du FOS en termes de public, de besoins, de temps disponible et de motivation des apprenants. Ensuite, nous déterminerons une base théorique pour l’élaboration de cours de ce type de formation. Finalement, nous nous référerons à son aspect plurilingue et pluriculturel.

Διπλωματική Εργασία / Thesis


Γαλλική γλώσσα

2016-10
2016-10-12T11:05:08Z
2016-09-24


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
1
131




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.