The opinions of students in terms of safety and constructive use issues in social networks

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Οι απόψεις των φοιτητών ως προς τα θέματα ασφάλειας και εποικοδομητικής χρήσης στα κοινωνικά δίκτυα
The opinions of students in terms of safety and constructive use issues in social networks

ΔΑΟΥΤΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ

Σοφιανοπούλου, Χρυσούλα

Η εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει τις απόψεις των ενήλικων σπουδαστών για το πως χρησιμοποιούν τα sites κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνούν και να εκπαιδευτούν. Η εργασία παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη συχνότητα και τις επιπτώσεις της ηλεκτρονικής επικοινωνίας στους εκπαιδευόμενους. Είναι πολύ σημαντικό, να υπάρχει σαφής εικόνα για τις θετικές και αρνητικές επιδράσεις του φαινόμενου, καθώς και να τεθούν οι θεματικές για περαιτέρω έρευνες. Τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε αφορούν κυρίως στη σκιαγράφηση απόψεων για την ανάπτυξη νέων μεθόδων εκπαίδευσης. Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, στη σημερινή εποχή, αποτελούν απαραίτητο εργαλείο για κάθε άνθρωπο, τόσο στο επίπεδο της ψυχαγωγίας όσο και στο επίπεδο της επικοινωνίας, όμως η ταχύτατη ανάπτυξη των σύγχρονων μέσων δημιουργεί πολλές φορές θέματα ασφάλειας στους νεαρούς ενήλικες. Ο σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των φοιτητών για τις επιπτώσεις των δικτυακών τόπων κοινωνικής δικτύωσης στην κοινωνική ζωή τους και κατά ποσό πιστεύουν ότι η χρήση τους είναι ωφέλιμη η επιβλαβής στην εκπαίδευση τους εν γένει. Η εκτεταμένη χρήση των δικτυακών τόπων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών δημιούργησαν ευκαιρίες αλλά και κινδύνους. Κατά τη διερεύνηση των επιπτώσεων της κοινωνικής δικτύωσης από παιδαγωγικής άποψης, διαπιστώθηκε ότι όχι μόνο εκτιμούν οι φοιτητές ότι επηρεάζει άμεσα θετικά τα μαθησιακά αποτελέσματα, αλλά τους βοηθά επίσης να κοινωνικοποιηθούν και να κάνουν φιλίες με τους συνομηλίκους τους. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργείται η ανάγκη να βρεθούν σημεία ώστε να γίνει το διαδίκτυο ασφαλέστερο για τους νέους, κυρίως μέσω της εμπεριστατωμένης ενημέρωσης.
This research aims to study the opinions of adult learners on how they use the social networking site to communicate and educate. The survey provides information on the incidence and impact of electronic communication to learners. It is very important to have an insight into the positive and negative effects of the phenomenon and to set the theme further investigations. The results of the quantitative survey relate mainly to outline behavior and the development of new training methods. Technologies of Information and Communication, nowadays, is an indispensable tool for every person both on the level of entertainment and in terms of communication, but the very rapid development of modern media often creates safety issues among young adults. The aim of this paper is to explore the views of students on the impact of social networking sites in their social life and amount believe that their use is beneficial harmful to their education generally. The widespread use of social networking sites such as Facebook during the last years, have created both opportunities and risks. In considering the impact of social networking from pedagogical point of view, it was found that the students believe that not only affects directly positively to the learning outcomes, but also helps them to socialize and make friends with their peers. Thus the need is created to find ways to make the Internet safer for young people mainly through comprehensive renovation.
Περιέχει πίνακες και διαγράμματα

Διπλωματική Εργασία / Thesis

ασφάλεια
κοινωνικά δίκτυα
φοιτητές
έρευνα


Ελληνική γλώσσα

2016-10
2016-09-25
2016-10-20T07:58:56Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

1
64




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.