Εξερευνώντας τις στρατηγικές ανάγνωσης των ανεξάρτητων χρηστών της Αγγλικής Γλώσσας στην Ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Exploring reading strategies of independent EFL learners in Greek Secondary Education
Εξερευνώντας τις στρατηγικές ανάγνωσης των ανεξάρτητων χρηστών της Αγγλικής Γλώσσας στην Ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

ΣΙΜΟΥ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ

Κανταρίδου, Ζωή, Δρ.
Καρράς, Ιωάννης, Δρ.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

2016-10-24T09:32:33Z
2016-09-24


Τhe research deals with the kind of reading strategies students use. Also, family learning environment, motivation, general reading ability, access to reading material, perceived ability and degree of assistance from the language instructor is examined whether it might interrelate with students’ gender, age, school grade and parents’ EFL knowledge.
Περιέχει: πίνακες και γραφήματα
Η μελέτη σχετίζεται με τις στρατηγικές ανάγνωσης των μαθητών και πώς το οικογενειακό μαθησιακό περιβάλλον, τα κίνητρα, η γενικότερη αναγνωστική ικανότητα, η πρόσβαση σε υλικό ανάγνωσης, η ικανότητα του μαθητή καθώς και η βοήθειά του από τον καθηγητή μπορούν να τις επηρεάζουν ή να αλληλοσχετίζονται με άλλους παράγοντες.

εκμάθηση ξένης γλώσσας
στρατηγικές γλωσσικής εκμάθησης
language learning strategies
factors affecting language learning strategies
στρατηγικές ανάγνωσης
reading strategies
παράγοντες που επηρεάζουν τις στρατηγικές γλωσσικής εκμάθησης
foreign language learning

Αγγλική γλώσσα

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.