The job burnout of teachers at the secondary education: a comparative analysis of teachers working in the public and the private sector

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: μια συγκριτική μελέτη των εκπαιδευτικών του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
The job burnout of teachers at the secondary education: a comparative analysis of teachers working in the public and the private sector

ΤΣΟΛΙΑ, ΜΑΡΙΑ

ΠΕΤΡΙΔΟΥ, ΕΥΓΕΝΙΑ
ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

The main objective of this dissertation is to study the workplace/job stress of teachers at the secondary education through a comparative analysis of the teachers working in the public and the private sector, following a survey addressed to the teachers working in the secondary education tuition in the area of Fthiotida. The analysis revealed that the majority of teachers working in the public sector do not feel so stressed as the ones working in the private sector.
Περιέχει : πίνακες, διαγράμματα, εικόνες
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω της συγκριτικής μελέτης εκπαιδευτικών που εργάζονται στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα-φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης του Νομού Φθιώτιδος. Η ανάλυση έδειξε πως οι εκπαιδευτικοί στον δημόσιο τομέα στην πλειοψηφία τους δεν αισθάνονται τόσο αγχωμένοι από την εργασία τους όσο αυτοί του ιδιωτικού τομέα.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

επαγγελματική ικανοποίηση
job stress
job tiredness
private sector
δημόσιος τομέας
public sector
επαγγελματική εξουθένωση
ιδιωτικός τομέας
εργασιακό άγχος
ΜΒΙ
job satisfaction


Ελληνική γλώσσα

2016-10-24T09:48:35Z
2016-09-24


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

111
347
9




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.