Research on the training needs of ΠΕ04 teachers working in secondary educational system in relation to environmental and sustainable development : The research is based on teachers working in Lyceums in the Secondary Perfectory of Athens.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

"Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04 που υπηρετούν στη Β/θμια εκπαίδευση σχετικά με το περιβάλλον και την αειφόρο ανάπτυξη. Έρευνα βασισμένη σε καθηγητές στη περιοχή της Β Αθήνας"
Research on the training needs of ΠΕ04 teachers working in secondary educational system in relation to environmental and sustainable development : The research is based on teachers working in Lyceums in the Secondary Perfectory of Athens.

Κανάση, Ολυμπία

Φλογαΐτη, Ευγενία
Δημητρίου, Αναστασία

Στη παρούσα εργασία επιδιώκεται να αναδειχτεί η σχέση των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04 με τις έννοιες της αειφορίας και της αειφόρου ανάπτυξης, η αντίληψη τους για τη θέση της ΠΕ/ΕΑ στην εκπαίδευση καθώς και οι επιμορφωτικές τους ανάγκες σε γνώσεις και ικανότητες ως προς την εκπαίδευση για την αειφορία. Για την διερεύνηση συντάχτηκε ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου που διανεμήθηκε κυρίως ηλεκτρονικά σε εκπαιδευτικούς ΠΕ04 Γυμνασίων και Λυκείων της Β Αθήνας. Συλλέχθηκαν 82 ερωτηματολόγια τα περισσότερα σε ηλεκτρονική μορφή. Η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συλλέχθηκαν διενεργήθηκε με το πρόγραμμα SPSS. Από την ανάλυση προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 επιθυμούν την ΠΕ/ΕΑ σε υποχρεωτική βάση στο γυμνάσιο, ενώ θεωρούν ότι αφορά σε μεγάλο βαθμό στην ειδικότητα τους. Η σχέση τους με τις έννοιες της αειφορίας και της αειφόρου ανάπτυξης αναδεικνύεται περιορισμένη και εστιασμένη κυρίως στο περιβάλλον. Ωστόσο οι ίδιοι εκτιμούν ότι κατέχουν σε μεγάλο βαθμό τις ικανότητες και τις γνώσεις για τη διδασκαλία της. Οι αναδειχθείσες επιμορφωτικές ανάγκες εστιάζουν σε γνώσεις που αφορούν στις αξίες της αειφορίας, στη σχέση της ΠΕ με την ΕΑ και στην έννοια της αειφόρου ανάπτυξης. Επιθυμούν επιμόρφωση βασισμένη στις εκφρασμένες επιμορφωτικές τους ανάγκες και υψηλού επιστημονικού επιπέδου ενώ ως καταλληλότερο φορέα επιμόρφωσης αναγνωρίζουν τα Πανεπιστήμια, τους υπεύθυνους ΠΕ και τα ΚΠΕ.
Περιέχει: πίνακες,εικόνες.
This essay expands in the fields of education and educators of Natural Science΄s teacher, as it mainly pursuits to promote the meanings of the Sustainable development and the idea of Sustainability itself and their perception of the position of Environmental Education/ Education for Sustainability in education, and to identify their training needs in knowledge and skills for education and sustainability. For this research, a questionnaire with closed-ended questions was prepared, which was mainly distributed electronically to educators (ΠΕ04) of junior high school and lyceum schools of B΄ Athens district. In total, 82 questionnaires were collected, most of them in electronic form. The statistical processing of the data collected was carried out with the program SPSS. The analysis arises that educators of the ΠΕ04 specialty desire Environmental Education/Education for Sustainability on a mandatory basis, as they believe it concerns the majority of their specialty. Their relationship with the concepts of Sustainable Development and Sustainability is shown to be limited and focused mainly in the environment. However, they consider that they have a great deal of skills and knowledge to teach those means. The emerging training needs are focusing in the knowledge of Sustainable Development. They want training based on their expressed training needs and on a high scientific level, while the most appropriate training providers are considered to be the university & the responsible of office for Environmental Education & Centers of Environmental Education .

Διπλωματική Εργασία / Thesis

sustainable development
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
αειφόρος ανάπτυξη
επιμορφωτικές ανάγκες
training needs
education for sustainable development
εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη
Environmental education sustainability
αειφορία


Ελληνική γλώσσα

2017-09-27T08:26:39Z
2017-09-16


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

1
127
72




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.