Recording the attitudes of private and state sector teachers of English towards effective in-service teacher-training programmes

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Καταγραφή των απόψεων των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας που εργάζονται στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, σχετικά με αποτελεσματικά ενδοϋπηρεσιακά εκπαιδευτικά σεμινάρια.
Recording the attitudes of private and state sector teachers of English towards effective in-service teacher-training programmes

Κιτζόγλου, Ευδοκία

Αναστασιάδου, Αλεξάνδρα
Αθανασίου, Αλεξάνδρα

Διπλωματική Εργασία / Thesis

2017-09-28T07:33:23Z
2017-09-23


Περιέχει πίνακες
Abstract In-service teacher training programs are extremely important for teachers of English who work in the private and the state sector respectively, as they enhance their skills and knowledge. Given the fact that the aforementioned programs also inform teachers about the new practices and techniques in teaching and, thus, they help them develop, a systematic tracing of the teachers’ training needs and interests is of vital importance. The present dissertation aims to present and critically analyze whether the attitudes of the teachers of English who work in the private and the state sector in Greece concerning their in-service training are similar or opposing. Taking the aforementioned into consideration the survey conducted was based on a questionnaire and interviews taken from teachers of English who work in the private and the state sector on the issue of in-service teacher training programs. Specifically, the teachers were asked to present their views on the content, the teaching modes as well as the place and time of the in-service training courses. Emphasis was also given to the duration, the instructor quality and the evaluation of the trainees in in-service training programs. The collected data revealed that the attitudes of the teachers of English who work in the private and the state sector coincide to a great extent, yet certain problems were identified that could be solved through specific suggestions provided by the researcher.
Abstract - Greek version Τα προγράμματα επιμόρφωσης είναι εξαιρετικά σημαντικά για τους εν ενεργεία καθηγητές της Αγγλικής γλώσσας που εργάζονται στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα αντίστοιχα, καθώς ενισχύουν τις γνώσεις τους. Δεδομένου ότι τα προαναφερόμενα προγράμματα ενημερώνουν τους καθηγητές για τις νέες πρακτικές και τεχνικές στη διδασκαλία και συνεπώς τους βοηθούν στην επαγγελματική τους ανάπτυξη, η συστηματική διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των εκπαιδευτικών είναι ζωτικής σημασίας. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει εάν οι απόψεις που αφορούν στην επιμόρφωση των εν ενεργεία καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας που εργάζονται στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα στην Ελλάδα, συγκλίνουν ή είναι διαφορετικές. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα προαναφερόμενα, η έρευνα που διεξήχθη βασίστηκε σε ένα ερωτηματολόγιο και σε συνεντεύξεις που δόθηκαν από εν ενεργεία καθηγητές της Αγγλικής του δημοσίου και του ιδιωτικού φορέα σχετικά με την επιμόρφωσή τους. Συγκεκριμένα ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς να παρουσιάσουν τις απόψεις τους σχετικά με το περιεχόμενο, την μεθοδολογική προσέγγιση των θεματικών ενοτήτων της επιμόρφωσης καθώς επίσης με τον τόπο και το χρόνο που διεξάγονται τα επιμορφωτικά προγράμματα. Έμφαση δόθηκε στην διάρκεια των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, στις ιδιότητες των εκπαιδευτών και στην αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν αποκάλυψαν ότι οι απόψεις των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας του ιδιωτικού και δημοσίου φορέα, συγκλίνουν σε μεγάλο βαθμό, ωστόσο προβλήματα εντοπίστηκαν τα οποία θα μπορούσαν να λυθούν μέσω συγκεκριμένων προτάσεων που προβάλλονται από την ερευνήτρια.

Teacher education, teacher training, in-service teacher training, teacher development

Αγγλική γλώσσα

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.