Evaluation of educational programs and the role of the trainer. Case study of tax authority.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ο ρόλος του εκπαιδευτή .Μελέτη περίπτωσης δημόσιας οικονομικής υπηρεσίας .
Evaluation of educational programs and the role of the trainer. Case study of tax authority.

Φιλοσοφοπούλου, Αγγελική

Κουτρούκης, Θεόδωρος
Κοντονή, Άννα

Στην παρούσα εργασία μελετήθηκαν οι τρόποι αξιολόγησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων αλλά και ο ρόλος του εκπαιδευτή τόσο στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων όσο και στη συμβολή του προκειμένου τα εκπαιδευτικά προγράμματα να καταστούν αποτελεσματικά. Το συγκεκριμένο θέμα καθίσταται ιδιαίτερα σημαντικό δεδομένου ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων τα βοηθά ώστε να καταστούν αποτελεσματικά και ως εκ τούτου να προσφέρουν τις αναγκαίες γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες στους εκπαιδευομένους. Η παρούσα μελέτη προτείνει τρόπους για την αποτελεσματική και αντικειμενική αξιολόγηση των προγραμμάτων εκπαίδευσης στη Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία. Συγκεκριμένα επιχειρεί να εφαρμόσει την αξιολόγηση τόσο από την πλευρά των εκπαιδευομένων, όσο και από την πλευρά των εκπαιδευτών.
In this paper we studied the ways of evaluating the educational programs and the role of the trainer both in the evaluation of the educational programs and in his contribution in order for the educational programs to become effective. This particular issue is particularly important as evaluation of the training programs helps them to become effective and therefore to provide the necessary knowledge, skills and skills
Πίνακες.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΔΗΜΟΣΙΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ


Ελληνική γλώσσα

2017-09-29T09:19:24Z
2017-09-23


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
62




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.