Der Einsatz von Spielfilmen im Unterricht Deutsch als Fremdsprache zur Förderung des Verstehens durch die Zusammenwirkung von Hören und Sehen

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Η χρήση κινηματογραφικών ταινιών στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας με σκοπό την προώθηση της κατανόησης μέσω της συνέργειας ακοής και όρασης.
Der Einsatz von Spielfilmen im Unterricht Deutsch als Fremdsprache zur Förderung des Verstehens durch die Zusammenwirkung von Hören und Sehen

Παπαγιαννόπουλος, Ηλίας

Χρύσου, Μάριος
Μπλιούμη, Αγλαία

Obwohl der Wert der Hör-Seh-Fertigkeit für den Fremdsprachenerwerb bewiesen ist, bleibt ihre Förderung in großem Maße fern der unterrichtlichen Realität. In der Arbeit wird dargestellt, wie der systematisch geplante Einsatz von Spielfilmen sowohl zu ihrer Förderung als auch zu der Verfolgung sämtlicher curricularen Lernziele beitragen kann.
Αν και η αξία της οπτικοακουστικής ικανότητας για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας είναι αποδεδειγμένη, η προώθηση της είναι σε μεγάλο βαθμό απούσα στην μαθησιακή διαδικασία. Η εργασία καταδεικνύει πως η συστηματικά σχεδιασμένη χρήση κινηματογραφικών ταινιών μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά τόσο στην προώθηση της οπτικοακουστικής ικανότητας όσο και στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων του προγράμματος σπουδών.
Περιέχει: Πίνακες, διαγράμματα, φωτογραφίες

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Hör-Seh-Verstehen
Spielfilme
Hör-Seh-Fertigkeit
audiovisuelle Mittel

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γερμανική γλώσσα

2017-10-09T09:26:36Z
2017-09-23


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

1
3
91 (120 με παραρτήματα)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.