Der Einsatz von Spielfilmen im Unterricht Deutsch als Fremdsprache zur Förderung des Verstehens durch die Zusammenwirkung von Hören und Sehen

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η χρήση κινηματογραφικών ταινιών στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας με σκοπό την προώθηση της κατανόησης μέσω της συνέργειας ακοής και όρασης.
Der Einsatz von Spielfilmen im Unterricht Deutsch als Fremdsprache zur Förderung des Verstehens durch die Zusammenwirkung von Hören und Sehen

Παπαγιαννόπουλος, Ηλίας

Χρύσου, Μάριος
Μπλιούμη, Αγλαία

Διπλωματική Εργασία / Thesis

2017-10-09T09:26:36Z
2017-09-23


Obwohl der Wert der Hör-Seh-Fertigkeit für den Fremdsprachenerwerb bewiesen ist, bleibt ihre Förderung in großem Maße fern der unterrichtlichen Realität. In der Arbeit wird dargestellt, wie der systematisch geplante Einsatz von Spielfilmen sowohl zu ihrer Förderung als auch zu der Verfolgung sämtlicher curricularen Lernziele beitragen kann.
Αν και η αξία της οπτικοακουστικής ικανότητας για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας είναι αποδεδειγμένη, η προώθηση της είναι σε μεγάλο βαθμό απούσα στην μαθησιακή διαδικασία. Η εργασία καταδεικνύει πως η συστηματικά σχεδιασμένη χρήση κινηματογραφικών ταινιών μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά τόσο στην προώθηση της οπτικοακουστικής ικανότητας όσο και στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων του προγράμματος σπουδών.
Περιέχει: Πίνακες, διαγράμματα, φωτογραφίες

Hör-Seh-Verstehen
Spielfilme
Hör-Seh-Fertigkeit
audiovisuelle Mittel

Γερμανική γλώσσα

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.