"L'enseignement du francais a l'ecole primaire: la dimension affective dans la relation enseignant-apprenant comme source de motivation dans la classe."

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2017 (EN)
"Teaching french in primary school: how does the emotional dimension work in the teacher-student relationship as a source of motivation in the classroom."
"L'enseignement du francais a l'ecole primaire: la dimension affective dans la relation enseignant-apprenant comme source de motivation dans la classe."

Αγοραστού, Άννα

Χατζημιχαήλ Xαρούλα, Πανταζή Βασιλική

Notre mémoire révèle l’importance de la relation enseignant-apprenant en classe pendant le cours du FLE, dans l’école primaire grecque.Nous avons examiné le rôle de cette relation dans le processus didactique et dans la motivation scolaire des élèves à l’égard de l’apprentissage de la langue française. Nous avons essayé de prouver qu'une nouvelle relation, une relation étroite entre l'enseignant de FLE et ses apprenants renforce leur motivation, suscite leur intérêt et leur attention en classe, pendant le cours et favorise ainsi la création d'une atmosphère positive.
περιέχει πίνακες με ποσοστά
Η Διπλωματική μας Εργασία αποκαλύπτει τη σημασία της σχέσης καθηγητή-μαθητή μέσα στην τάξη κατά τη διάρκεια του μαθήματος των Γαλλικών, στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος μας είναι να εξετάσουμε το ρόλο αυτής της σχέσης στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη σχολική παρακίνηση των μαθητών ως προς την εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας. Προσπαθήσαμε να αποδείξουμε ότι μια νέα σχέση, μια σχέση στενή ανάμεσα στον καθηγητή της Γαλλικής γλώσσας και τους μαθητές του ενισχύει την παρακίνηση τους, προκαλεί το ενδιαφέρον και την προσοχή τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος και ευνοεί έτσι τη δημιουργία μιας θετικής ατμόσφαιρας.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

debutants
relation etroite
age sensible
attachement, lien affectif
enfant
affection ( facteurs affectifs)

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

French

2017-10-09T09:37:10Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
2
81



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)