"L'enseignement du francais a l'ecole primaire: la dimension affective dans la relation enseignant-apprenant comme source de motivation dans la classe."

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
"Teaching french in primary school: how does the emotional dimension work in the teacher-student relationship as a source of motivation in the classroom."
"L'enseignement du francais a l'ecole primaire: la dimension affective dans la relation enseignant-apprenant comme source de motivation dans la classe."

Αγοραστού, Άννα

Χατζημιχαήλ Xαρούλα, Πανταζή Βασιλική

Notre mémoire révèle l’importance de la relation enseignant-apprenant en classe pendant le cours du FLE, dans l’école primaire grecque.Nous avons examiné le rôle de cette relation dans le processus didactique et dans la motivation scolaire des élèves à l’égard de l’apprentissage de la langue française. Nous avons essayé de prouver qu'une nouvelle relation, une relation étroite entre l'enseignant de FLE et ses apprenants renforce leur motivation, suscite leur intérêt et leur attention en classe, pendant le cours et favorise ainsi la création d'une atmosphère positive.
περιέχει πίνακες με ποσοστά
Η Διπλωματική μας Εργασία αποκαλύπτει τη σημασία της σχέσης καθηγητή-μαθητή μέσα στην τάξη κατά τη διάρκεια του μαθήματος των Γαλλικών, στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος μας είναι να εξετάσουμε το ρόλο αυτής της σχέσης στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη σχολική παρακίνηση των μαθητών ως προς την εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας. Προσπαθήσαμε να αποδείξουμε ότι μια νέα σχέση, μια σχέση στενή ανάμεσα στον καθηγητή της Γαλλικής γλώσσας και τους μαθητές του ενισχύει την παρακίνηση τους, προκαλεί το ενδιαφέρον και την προσοχή τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος και ευνοεί έτσι τη δημιουργία μιας θετικής ατμόσφαιρας.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

debutants
relation etroite
age sensible
attachement, lien affectif
enfant
affection ( facteurs affectifs)

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γαλλική γλώσσα

2017-10-09T09:37:10Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
2
81



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.