L'ENSEIGNEMENT DU FLE AU PRIMAIRE DANS LE CADRE DE LA PREPARATION DU DELF PRIM A1.1 ET A1

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ DELF PRIM A1.1 /A1
L'ENSEIGNEMENT DU FLE AU PRIMAIRE DANS LE CADRE DE LA PREPARATION DU DELF PRIM A1.1 ET A1

Μπαλλά, Χρυσούλα

ΤΣΙΓΚΡΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
ΚΟΥΡΔΗΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

Ce mémoire vise à étudier comment et à quel degré les élèves de la 5e et de 6e classe de l’école primaire publique grecque peuvent se préparer et réussir aux examens du Delf Prim A1.1 et A1. Pour ce faire, nous allons nous appuyer sur l’analyse de deux chapitres de la méthode Arthur et Lilou, une méthode très populaire dans les écoles primaires en Grèce. En parallèle, nous allons étudier la pertinence et l’efficacité des exemples de sujets proposés par le CIEP comme support de référence et d’accompagnement pour une meilleure préparation aux examens, en essayant de confirmer leur conformité avec le nouveau programme d’études unique pour les langues étrangères. Nos constatations vont être confirmées ou non par le biais d’un questionnaire addressé à des collègues enseignant le français langue étrangère au primaire.En particulier, notre mémoire s’articule sur trois parties. Dans la première partie nous abordons le cadre théorique qui établit les principes des examens du Delf Prim et ceux du Programme d’Études Unique pour les langues étrangères, ainsi que les approches et tendances dominantes sur l’enseignement des langues étrangères. La deuxième partie, est consacrée à l’étude de la méthode Arthur et Lilou, 1 et 2, ainsi que celle des compétences communicatives langagières des activités des exemples de sujets du Delf Prim A1.1 et A1. Enfin, dans la troisième partie, nous présentons et analysons un questionnaire adressé aux enseignants de FLE, dans le but de solliciter leur avis sur si les élèves de l’école primaire publique grecque peuvent se présenter aux examens du Delf Prim A1.1 et A1 au terme de la 5e et de la 6e classe respectivement.
Η παρούσα εργασία μελετά το αν, κατά πόσο και με ποιο τρόπο είναι εφικτό οι μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων του δημόσιου ελληνικού σχολείου να μπορούν να προετοιμαστούν και να πετύχουν στις εξετάσεις του Delf Prim A1.1 και Α1 αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία μας βασίζεται στην ανάλυση δύο κεφαλαίων από τημέθοδο Arthur et Lilou, μια μέθοδος αρκετα δημοφιλής για τη διδασκαλία της γαλλικής στα δημόσια δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα. Παράλληλα, μελετώνται η καταλληλότητα και αποτελεσματικότητα των δειγμάτων που προτείνονται από το CIEP ως υλικό αναφοράς και συνοδευτικό για μια καλύτερη προετοιμασία για τις εξετάσεις, προσπαθώντας να επιβεβαιώσουμε τη συμμόρφωσή τους με το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες. Οι παρατηρήσεις μας θα επιβεβαιωθούν ή θα απορριφθούν από συναδέλφους καθηγητές γαλλικών στην πρωτοβάθμια εκπαιδευση, μέσω απαντήσεων σε σχετικό ερωτηματολόγιο. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο που στοιχειοθετεί τις εξετάσεις του Delf Prim, αλλά και το Ενιαιο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες, καθώς και οι σύγχρονες τάσεις διδασκαλίας των ξένων γλωσσών. Στο δεύτερο μέρος μελετάται η προαναφερθείσα μέθοδος και οι γλωσσικές επικοινωνιακές δεξιότητες όλων των δραστηριοτήτων του Delf Prim. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζονται και αναλύονται οι απαντήσεις καθηγητών γαλλικής σχετικά με το αν πιστεύουν ότι οι μαθητές του δημοτικού μπορούν να δώσουν και να πετύχουν σε αυτές τις εξετάσεις στο τέλος της Ε’ και Στ’ τάξης αντίστοιχα.
ΠΙΝΑΚΕΣ, ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ

Διπλωματική Εργασία / Thesis

CECRL, approche actionnelle, EPS-XG, compétence, activité langagière, certification, Delf Prim

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γαλλική γλώσσα

2017-10-13T06:05:29Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

1
9
85



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.