Application de l'enseignement EMILE dans une classe du primaire. Renforcement de la langue étrangère à travers l'interdisciplinarité

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Εφαρμογή του EMILE στο δημοτικό. Ενίσχυση της ξένης γλώσσας μέσω της διαθεματικότητας
Application de l'enseignement EMILE dans une classe du primaire. Renforcement de la langue étrangère à travers l'interdisciplinarité

Μενεξέ, Βενετία

Κουμαριανού, Μαρία
Γκίνου, Ελένη

Περιέχει: πίνακες, διαγράμματα,εικόνες, χάρτες, σχήματα
Η παρούσα μελέτη έχει ως αντικείμενο την δίγλωσση εκπαίδευση, που ονομάζεται στα γαλλικά EMILE, η οποία αναγγέλλει μια καινοτόμο μεθοδολογική προσέγγιση πάνω στην εκμάθηση ενός μη γλωσσικού μαθήματος μέσω μιας ξένης γλώσσας. Περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά του EMILE, τους στόχους και τα οφέλη και καταλήγει σε μια πρόταση για την ενσωμάτωση του EMILE στο δημοτικό, που αφορά στη θεματική της Ιστορίας και της Γεωγραφίας.
La présente étude a pour objectif l’enseignement bilingue, appelé en français EMILE, qui véhicule une approche méthodologique innovante reposant sur l’apprentissage d’une matière non linguistique à travers une langue étrangère. Elle comprend les caractéristiques d’EMILE, ses objectifs, ses apports et elle aboutit à une proposition pour l’intégration d’EMILE dans le primaire, en ce qui concerne la thématique de l’histoire et de la géographie.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Εμίλ - Emile
Γεωγραφία- Géographie
Διαθεματικότητα- Interdisciplinarité
Διγλωσσία - bilinguisme
Ιστορία- Ηistoire

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γαλλική γλώσσα

2017-10-16T08:55:16Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
1
123



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.