δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η παρούσα μελέτη έχει ως αντικείμενο την δίγλωσση εκπαίδευση, που ονομάζεται στα γαλλικά EMILE, η οποία αναγγέλλει μια καινοτόμο μεθοδολογική προσέγγιση πάνω στην εκμάθηση ενός μη γλωσσικού μαθήματος μέσω μιας ξένης γλώσσας. Περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά του EMILE, τους στόχους και τα οφέλη και καταλήγει σε μια πρόταση για την ενσωμάτωση του EMILE στο δημοτικό, που αφορά στη θεματική της Ιστορίας και της Γεωγραφίας.
La présente étude a pour objectif l’enseignement bilingue, appelé en français EMILE, qui véhicule une approche méthodologique innovante reposant sur l’apprentissage d’une matière non linguistique à travers une langue étrangère. Elle comprend les caractéristiques d’EMILE, ses objectifs, ses apports et elle aboutit à une proposition pour l’intégration d’EMILE dans le primaire, en ce qui concerne la thématique de l’histoire et de la géographie.
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University
0
1
123
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.