INTRODUCING AND COMPILING STUDENT PORTFOLIOS AS AN ALTERNATIVE ASSESSMENT METHOD AT AN EFL CONTEXT: A STUDY ON THE PRODUCTIVE SKILLS OF 5TH GRADERS IN A GREEK PRIMARY SCHOOL.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Εισαγωγή και σύνταξη ατομικών μαθητικών φακέλων ως εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης στο πλαίσιο της διδασκαλίας της αγγλικής ως ξένης γλωσσας: Μια έρευνα για τις ικανότητες παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου σε μαθητές της πέμπτης τάξης ελληνικού δημοτικού σχολείου.
INTRODUCING AND COMPILING STUDENT PORTFOLIOS AS AN ALTERNATIVE ASSESSMENT METHOD AT AN EFL CONTEXT: A STUDY ON THE PRODUCTIVE SKILLS OF 5TH GRADERS IN A GREEK PRIMARY SCHOOL.

Panou, Eleni

Kofou, Ifigenia
Liontou, Trisevgeni

Σκοπός αυτής της διατριβής είναι να ερευνήσει και να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της χρήσης μιας μεθόδου εναλλακτικής αξιολόγησης σε μια σχολική τάξη. Συγκεκριμένα, ατομικοί φάκελοι μαθητών εισήχθησαν και συντάχτηκαν ως μέθοδος εναλλακτικής αξιολόγησης σε ένα πλαίσιο όπου η Αγγλική χρησιμοποιείται ως ξένη γλώσσα. Η εργασία με ατομικούς φακέλους επικεντρώθηκε στις ικανότητες παραγωγής λόγου μιας τάξης μαθητών
Contains: tables, charts, photos
Assessment is an integral part of education, as it determines whether its goals are being met. The impact of traditional testing on teaching and learning led to a shift to new assessment alternatives. Alternative assessment is compatible with contemporary theories of learning and humanistic psychology. However, concerns have been raised regarding issues of practicality and reliability. The purpose of this thesis is to investigate and present the results of the use of an alternative assessment method in a classroom. More specifically, student portfolios were introduced and compiled as an alternative assessment method in an English as a Foreign Language context. The portfolio project focused on the productive skills of a group of students

Διπλωματική Εργασία / Thesis

portfolio
alternative assessment


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2017
2017-10-17T05:28:14Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

13
128
7.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.