The main purpose of this thesis is the presentation of the importance of the manpower training in the corporations, and specifically in the bank sector, as a factor of their development. Most corporations have realized that the manpower is the driving force for their future development. The same rule applies to the Banks, as well.
Especially now, which is a period characterized by the breaking development in technological progress, the continuous training of the Bank personnel is an one-way route for the Financial Institutions, in order for them to maintain their competitiveness, since the manpower needs to adjust to the new facts and meet the new increased expectations. This is the reason that the Banks, despite the economic recession and the restrictions, keep investing in their manpower training, so that they gain a well trained staff capable of providing a high quality of service.
Modern technology could be of great help in this effort, since the Financial Institutions have adopted advanced methods regarding their staff training and they have digitized the greatest part of their training program, so that the content of the program remains updated, accessible and effective.
To support the above, the example of Human Resource in National Bank of Greece is examined as well as the way the educational and training procedure is organized in this Financial Institution.
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην παρουσίαση της σημασίας της εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων, και ειδικότερα των πιστωτικών ιδρυμάτων, ως παράγοντα ανάπτυξης και εξέλιξής του. Οι περισσότερες σύγχρονες επιχειρήσεις, και μαζί με αυτές και οι τράπεζες, έχουν συνειδητοποιήσει ότι το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί την κινητήρια δύναμή τους και βαρόμετρο για την περαιτέρω εξέλιξή τους.
Ιδιαίτερα τη σημερινή εποχή, που χαρακτηρίζεται από την ραγδαία τεχνολογική πρόοδο, η συνεχής εκπαίδευση των εργαζομένων στις τράπεζες, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να ανταποκριθούν στις νέες αυξημένες απαιτήσεις της εποχής αποτελεί μονόδρομο για την διατήρηση της ανταγωνιστικότητας τους. Για τον λόγο αυτό, και οι τράπεζες, παρά την οικονομική ύφεση και τους περιορισμούς, που αυτή αποφέρει, επενδύουν στην εκπαίδευση του προσωπικού τους, προκειμένου να αποκτήσουν σύγχρονα καταρτισμένο προσωπικό, ικανό να παράσχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.
Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια των τραπεζών είναι η σύγχρονη τεχνολογία, καθώς οι τράπεζες έχουν υιοθετήσει εξελιγμένες μεθόδους όσον αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία και έχουν ψηφιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα, ώστε αυτό να είναι επικαιροποιημένο, εύχρηστο και ακόμη πιο αποτελεσματικό.
Προς επικύρωση των διαπιστώσεων αυτών, εξετάζεται το παράδειγμα της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στην Εθνική Τράπεζα και ο τρόπος που έχει οργανωθεί σε αυτήν την τράπεζα η εκπαιδευτική διαδικασία.
Περιέχει : πίνακες, διαγράμματα