INVITATIONS AND CHALLENGES OF BEAUTY IN BYZANTINE ART: TEACHING SUGGESTIONS FOR MIDDLE SCHOOL 2ND GRADERS

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
INVITATIONS AND CHALLENGES OF BEAUTY IN BYZANTINE ART: TEACHING SUGGESTIONS FOR MIDDLE SCHOOL 2ND GRADERS

ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ

ΜΑΝΤΖΑΝΑΡΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΕΡΕΖΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ

The thesis entitled «Invitations and Challenges of Beauty in Byzantine Art: Teaching suggestions for Middle School 2nd Graders», was written in the context of the Post- Graduate Studies Program, department of Orthodox Theology of Hellenic Open University, Faculty of Humanities. The selection of this subject was triggered by the wish to promote the timeless beauty of byzantine art and its contemporary interpretation, as well as to unveil the ways in which the students may savour, through the use of byzantine art in the teaching process, the basic principles of Orthodox faith, without excluding from religious education other forms of art. An attempt was made to cover this matter comprehensively, as much as possible, consulting the existing documentation, the internet, the innovative elements suggested by the new Study Programmes in Religious Education, but mostly the book «Beauty of the Holiness» by Chrysostomos Stamoulis. Guided by the Greek bibliography, the internet, the innovative elements of the new Curricula (SP) in Religious Lessons (MTH), an effort has been made to take a holistic approach to the subject.
Η διπλωματική εργασία με τίτλο «Προ(σ)κλήσεις του Ωραίου στο πλαίσιο της Βυζαντινής τέχνης: «Διδακτικές δοκιμές για μαθητές -τριες της Β ́ Γυμνασίου», συνετάχθη στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του τμήματος «Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία» της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών. Το κίνητρο για την επιλογή του θέματος ήταν η ανάδειξη του διαχρονικού κάλλους της βυζαντινής τέχνης και η ερμηνεία της στο σήμερα, προκειμένου να φανερωθεί, πως με την αξιοποίησή της στην εκπαιδευτική διαδικασία οι μαθητές-τριες, οικειοποιούνται βασικές αρχές της ορθόδοξης πίστης, χωρίς αυτό να σημαίνει τον αποκλεισμό άλλων μορφών τέχνης από την θρησκευτική αγωγή. Με οδηγό την ελληνική βιβλιογραφία, το διαδίκτυο, τα καινοτόμα στοιχεία των νέων Προγραμμάτων Σπουδών (ΠΣ) στο μάθημα των Θρησκευτικών (ΜτΘ), κατεβλήθη προσπάθεια μιας όσον το δυνατόν σφαιρικότερης προσέγγισης του θέματος.
Περιέχει : 3 πίνακες και 26 εικόνες

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Κάλλος, Βυζαντινή τέχνη, Διδακτική δοκιμή
Beauty, Byzantine art, Teaching structure


Ελληνική γλώσσα

2018-10-30T07:23:44Z
2018-09-29


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

55
0
103

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.