Consumer behavior as a driver of product placement perception map and future opportunities: case of Greek honey

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Agricultural University of Athens   

Αποθετήριο :
Digital Repository of Agricultural University of Athens   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συμπεριφορά του καταναλωτή ως οδηγός του χάρτη αντίληψης τοποθέτησης προϊόντων και μελλοντικών ευκαιριών: περίπτωση του ελληνικού μελιού
Consumer behavior as a driver of product placement perception map and future opportunities: case of Greek honey

Φλατσούση, Ευαγγελία Ι.

Μαλινδρέτος, Γεώργιος

Μεταπτυχιακή εργασία

2023-11-02


One of the most valuable benefits that consumer behavior research can now bring to industry is for business and commerce. By using research data, businesses can develop a more effective strategy, identify market distortions and changes in consumer buying patterns, and use these tools to achieve their goals. Consumer behavior analysis also examines how consumers decide how to spend their money on goods and services. In this specific research, the case of honey in the Greek territory was studied. Definitions related to consumer habit mapping were developed and all concepts related to honey were explained. Primary research was carried out with a sample of 220 people related to their consumption habits related to honey.
Ένα από τα πιο πολύτιμα οφέλη που μπορεί πλέον να προσφέρει η έρευνα για τη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι στη βιομηχανία και στο εμπόριο του μελιού. Με τη χρήση δεδομένων έρευνας, οι επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν μια πιο αποτελεσματική στρατηγική, να εντοπίσουν στρεβλώσεις της αγοράς και αλλαγές στα πρότυπα αγορών των καταναλωτών και να χρησιμοποιήσουν αυτά τα εργαλεία για να επιτύχουν τους στόχους τους. Η ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών εξετάζει επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αποφασίζουν πώς να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε αγαθά και υπηρεσίες. Στην συγκεκριμένη έρευνα μελετήθηκε η περίπτωση του μελιού στην ελληνική επικράτεια. Αναπτύχθηκαν ορισμοί που σχετίζονται με την χαρτογράφηση της καταναλωτικής συνήθειας και επεξηγήθηκαν όλες οι έννοιες που σχετίζονται με το μέλι. Πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα με δείγμα 220 ατόμων σχετικές με τις καταναλωτικές τους συνήθειες που αφορούσαν το μέλι.


Greece
Honey
Χαρτογράφηση καταναλωτών
Ελλάδα
Consumer mapping
Προτιμήσεις
Preferences
Μέλι

Ελληνική γλώσσα

ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.