Η διδασκαλία της γωνίας μέσω προγραμματισμού με το Scratch

Η διδασκαλία της γωνίας μέσω προγραμματισμού με το Scratch (EL)

Κόμης, Βασίλειος
Κακαβάς, Κωνσταντίνος
Ζαχάρος, Κωνσταντίνος
Σκοπελίτη, Ειρήνη

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

2023-09-30


Η παρούσα εργασία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης έρευνας που στοχεύει στη διδασκαλία της έννοιας της γωνίας με τη χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch. Το περιβάλλον αυτό χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή ψηφιακών προσομοιώσεων καταστάσεων της πραγματικής ζωής από τους μαθητές, με στόχο την προσέγγιση πτυχών της έννοιας της γωνίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 35 μαθητές της Στ΄ τάξης από δύο Δημοτικά Σχολεία της Πάτρας, οι οποίοι διδάχθηκαν την «αλλαγή διεύθυνσης», ως πτυχή της έννοιας της γωνίας. Οι μαθητές εργάστηκαν με το περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού Scratch ώστε να σχεδιάσουν σύνολα εντολών που μπορούν να προσομοιώσουν με ορθό τρόπο τις συνθήκες που περιγράφονται στο σενάριο που τους δόθηκε. Η έρευνα έδειξε ότι οι μαθητές είναι ικανοί να σχεδιάζουν ψηφιακές προσομοιώσεις πραγματικών καταστάσεων γωνίας και να προσεγγίζουν με δυναμικό τρόπο την έννοια αυτή. (EL)


διδασκαλία γωνίας (EL)
Scratch (EL)
ψηφιακές προσομοιώσεις (EL)

Greek

Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση – ΕΤΠΕ (EL)


Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»; 0295-0308 (EL)
Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»; 0295-0308 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2023 Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)