Απόψεις καθηγητών/τριών Βιολογίας που εργάζονται σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα για τη χρήση και τα εμπόδια της αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Βιολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Απόψεις καθηγητών/τριών Βιολογίας που εργάζονται σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα για τη χρήση και τα εμπόδια της αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Βιολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (EL)

Βεκύρη, Ιωάννα
Κριμιτζάς, Αντώνιος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

2023-09-30


Στην παρούσα εργασία εξετάζονται οι απόψεις καθηγητών/τριών Βιολογίας που εργάζονται σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα για τη χρήση και τα εμπόδια της αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδασκαλία και μάθηση. 144 εκπαιδευτικοί Βιολόγοι από 40 διαφορετικές περιφέρειες της χώρας συμμετείχαν στην έρευνα συμπληρώνοντας ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο. Σύμφωνα με τις απαντήσεις τους φάνηκε να είναι καταρτισμένοι/ες ως προς τη χρήση ΤΠΕ και να τις χρησιμοποιούν τόσο για την προετοιμασία του μαθήματος όσο και για την πραγματοποίηση αυτού, εφόσον αυτές είναι διαθέσιμες. Κύριο εσωτερικό εμπόδιο θεωρούν ότι αποτελεί η έλλειψη γνώσεων ΤΠΕ, ενώ τα κυριότερα εξωτερικά εμπόδια θεωρούν ότι είναι η έλλειψη σύγχρονου εξοπλισμού και τεχνικής υποστήριξης στα σχολεία, το κόστος του ατομικού εξοπλισμού, η έλλειψη δωρεάν επιμόρφωσης και ο περιορισμένος ελεύθερος χρόνος προετοιμασίας ενός μαθήματος με χρήση ΤΠΕ. (EL)


ένταξη ΤΠΕ (EL)
εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας (EL)
ΤΠΕ (EL)
απόψεις (EL)
Βιολογία (EL)
εμπόδια (EL)

Greek

Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση – ΕΤΠΕ (EL)


Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»; 0507-0518 (EL)
Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»; 0507-0518 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2023 Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)