Τύποι περιεχομένου στην λεκτική αλληλεπίδραση μαθητών Β/βαθμιας κατά την αλληλεπίδραση και διασκευή κοινωνικο-επιστημονικών παιχνιδιών

Τύποι περιεχομένου στην λεκτική αλληλεπίδραση μαθητών Β/βαθμιας κατά την αλληλεπίδραση και διασκευή κοινωνικο-επιστημονικών παιχνιδιών (EL)

Παναγιώτου, Ευρύκλεια
Κυνηγός, Χρόνης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

2023-09-30


Η παρούσα εργασία τοποθετείται σε μια νέα ερευνητική κατεύθυνση, την ομαδοσυνεργατική μάθηση βασισμένη στην επιχειρηματολογία. Συμβάλλοντας σε πλαίσια δράσης που ενισχύουν την ευκαιρία για αλληλεπίδραση και επιχειρηματολογία, σχεδιάστηκαν δύο παιχνίδια προσομοίωσης βασισμένα σε επιλογές. Η εργασία επιδιώκει να διερευνήσει τους τύπους περιεχομένου που φαίνεται να αναδύονται κατά την αλληλεπίδραση των μαθητών με τα ψηφιακά παιχνίδια. Πραγματοποιήθηκαν δύο διδακτικές παρεμβάσεις. Οι αλληλεπιδράσεις των μαθητών καταγράφονταν συνεχώς και μεταγραφόταν πλήρως. Μονάδα ανάλυσης αποτέλεσε η διαλογική στροφή με υποδιαιρέσεις, όπου κρίθηκε αναγκαίο. Τα δεδομένα αναλύθηκαν ποιοτικά: παραγωγικά και επαγωγικά. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το περικείμενο δεν επηρεάζει το είδος των γνώσεων αλλά το είδος των αξιών που επικαλούνται οι μαθητές. Επιπλέον, φάνηκε ότι η ανάδυση αξιών και πεποιθήσεων πυροδοτείται σε διαφορετικές φάσεις για τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου. (EL)


επιχειρηματολογία (EL)
γνώσεις (EL)
αξίες (EL)
πεποιθήσεις (EL)
ψηφιακά παιχνίδια (EL)

Greek

Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση – ΕΤΠΕ (EL)


Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»; 0705-0716 (EL)
Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»; 0705-0716 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2023 Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)